zoomit

دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد

دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد

ابراهیم رئیسی در نامه‌ای روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را به سمت سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب کرد. دهقانی فیروزآبادی پیش از این رئیس جهاد دانشگاهی است که از امروز (بیست‌وهشتم شهریور) با حفظ سمت سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

حکم انتصاب دهقانی فیروزآبادی

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی بوده و معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری در معاونت پژوهشی به‌عنوان مشاور رئیس دانشگاه از دیگر سوابق اجرایی او است.

این انتصاب در حالی صورت گرفته است که هفته گذشته سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از سمت خود استعفا داده بود. ستاری سال ۱۳۹۲ توسط حسن روحانی به سمت معاونت علمی منصوب شده بود و در دولت دوازدهم نیز در همین جایگاه به فعالیت خود ادامه داد.

پس از آن، در مرداد ماه ۱۴۰۰ ابراهیم رئیسی نیز او را در همین سمت ابقا کرد. ستاری پس از یک سال حضور در دولت سیزدهم، در نامه‌ای به رئیسی از سمت خود استعفا داد. حالا دهقانی فیروزآبادی در حالی به سرپرستی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شده که پیش از این، در خردادماه امسال نام محمدرضا حسنی آهنگر، فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع)، به‌عنوان گزینه جایگزین ستاری مطرح شده بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا