zoomit

دریل پیچگوشتی شارژی ۸۶۱۲ رونیکس؛ سرآمد طراحی و قدرت

دریل پیچگوشتی شارژی ۸۶۱۲ رونیکس؛ سرآمد طراحی و قدرت

ساخت دریل پیچ‌گوشتی‌ها حاصل نیاز مصرف‌کننده به ابزاری کاربردی، سبک، پرقدرت و چندکاره است. رونیکس به‌عنوان برندی ایرانی که در بازار جهانی هم شناخته شده‌ است، برای رقابت با سوپربرندهای بین‌المللی در ساخت دریل پیچ‌گوشتی‌ها، مدل ۸۶۱۲ را روانه بازار کرده است.

دریل پیچ‌گوشتی شارژی ۸۶۱۲ هم در طراحی و هم در موتور از موارد مشابه موجود در بازار برتری دارد. ابزاری پرقدرت که می‌تواند تمام نیازهای کاربر را برطرف کند. در این مطلب، به تمام ویژگی‌های این ابزار ساخت رونیکس اشاره می‌کنیم.

رونیکس

دریل پیچ‌گوشتی‌ها چطور کار می‌کنند؟

دریل پیچ‌گوشتی‌ها قرار است دو نیاز عمده در فعالیت‌های فنی و خانگی را برطرف کنند. باز‌و‌بسته‌کردن پیچ و سوراخ‌کاری در سطوح مختلف. این ابزار در سه مدل برقی و بادی و شارژی در بازار وجود دارند. مدل شارژی دریل پیچ‌گوشتی‌ها برای کارهای خانگی و سبک و محیط های مرتفع و سخت مناسب است. این ابزار باید هم‌زمان قدرت دریل و ظرافت کار پیچ‌گوشتی را داشته باشد. بدین‌منظور قابلیت تنظیم دور و موتور چندحالته و ابعاد کوچک و وزن کم از ویژگی مهم این ابزار است؛ مواردی که به‌طور تمام‌و‌کمال در دریل پیچگوشتی ۸۶۱۲ رونیکس منظور شده است.

موتور پرقدرت ۱۲ ولتی

موتور قلب تپنده ابزار است. در دریل پیچگوشتی ۸۶۱۲ رونیکس از موتور پرقدرت ۱۲ ولتی استفاده شده است. این موتور در دو وضعیت گردش کم و زیاد قابل‌‌تنظیم است. در وضعیت گردش کم که مناسب باز‌و‌بسته‌کردن پیچ و سوراخ‌کاری‌های کوچک است، سرعت را بین ۰ تا ۴۰۰ می‌توان تنظیم کرد. در حالت گردش بالا که برای سوراخ‌کاری‌‌های بزرگ‌تر استفاده می‌شود، نیز دور دستگاه بین ۰ تا ۱۵۰۰ قابلیت تنظیم دارد.

موتور این دستگاه ضد‌آب است و می‌تواند به‌صورت مداوم و مستمر استفاده شود. ویژگی منحصر‌به‌فرد دیگر این موتور قابلیت تنظیم ۱۸ حالت مختلف گشتاور و فشار حداکثری ۲۵ نیوتن‌متر است. سیستم گردش راست‌گرد و چپ‌گرد دیگر ویژگی موتور پرقدرت دریل‌پیچ‌گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۶۱۲ است.

رونیکس

طراحی ارگونومیک و زیبا

شاید تا چند سال پیش، کسی به ظاهر و کیفیت طراحی ابزارآلات اهمیت نمی‌داد؛ اما امروز وضعیت ظاهری وسیله در انتخاب کاربر اهمیت زیادی دارد. درباره دریل پیچگوشتی‌های شارژی، ابعاد و وزن اهمیت دارد. دریل پیچ‌گوشتی شارژی ۸۶۱۲ رونیکس تنهاوتنها ۱ کیلوگرم وزن دارد! این وسیله کاربردی با طراحی ارگونومیک و باکیفیت، از دسته ضدلرزش برای داشتن کنترل مطلوب حین انجام کار بهره می‌برد.

همچنین، روی این دستگاه چراغ LED برای کار در محیط‌های تاریک تعبیه شده است. بدنه مقاوم و ضد‌لرزش در‌کنار دسته پلاستیکی که در‌صورت سقوط دستگاه یا بروز حوادث دیگر از ورود آسیب به دستگاه جلوگیری می‌کند، از دیگر ویژگی‌های این وسیله پرمصرف است.

باتری لیتیوم‌یونی سامسونگ

علاوه‌بر موتور، در ابزار شارژی کیفیت باتری اهمیت بسیاری دارد. در دریل پیچگوشتی شارژی ۸۶۱۲ رونیکس از دو باتری ۵/۱ آمپر لیتیوم‌یونی سامسونگ استفاده شده است. باتری‌هایی با‌دوام و باکیفیت که توانایی نگه‌داشت انرژی در مدت‌زمان طولانی را دارد. تکنولوژی باتری‌های لیتیوم‌یونی جدیدترین تکنولوژی در ساخت باتری‌های قابل‌شارژ است.

این دستگاه شارژر سریعی نیز دارد که در کمترین زمان ممکن، باتری‌های ۵/۱ آمپر ۸۶۱۲ را شارژ می‌کند. همچنین، این شارژر به قابلیت قطع خودکار مجهز شده است که وقتی باتری به حداکثر میزان شارژ خود برسد، به‌صورت اتوماتیک جریان برق را قطع می‌کند.

سه‌نظام اتوماتیک

سه‌نظام قطعه‌ای مهم در دریل‌پیچ‌گوشتی‌های شارژی و برقی است. این قطعه در دو نوع اتوماتیک و آچاری در ابزار مختلف تعبیه شده است. سه‌نظام ۸۶۱۲ از نوع اتوماتیک است. سه‌نظام اتوماتیک ۱۰ میلی‌متری ۸۶۱۲ قابلیت و کارایی متنوعی برای این دستگاه به‌ارمغان آورده است. این قطعه سخت‌کاری‌شده را دستگاه‌های تماماً هوشمند ساخته‌اند و بسیار بادوام است.

کیف ضدضربه

بسته‌بندی ابزار تأثیر مهمی بر نگاه خریدار به برند می‌گذارد. بسته‌بندی مناسب علاوه‌بر افزایش عمر و کیفیت ابزار، نگاه خریدار به برند را نیز تعریف می‌کند. رونیکس به‌عنوان برندی ایرانی که در بازار خارجی ابزار نیز حضور فعالی دارد، به اهمیت بسته‌بندی پی‌ برده است. دریل پیچگوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۶۱۲ در کیف ضد‌ضربه BMC به‌دست خریدار می‌رسد.

جمع‌بندی و مقایسه با رقبا

اگر به دریل‌پیچ‌گوشتی‌های موجود در بازار ابزار ایران نگاهی بیندازید و آیتم‌های تأثیرگذار بر کیفیت این ابزار مانند موتور، نوع باتری، ابعاد و وزن، سه‌نظام، جنس جعبه‌دنده و… را با‌هم مقایسه کنید، به‌طور‌حتم به‌سراغ محصولات رونیکس خواهید رفت. این برند ایرانی با ساخت ابزاری باکیفیت و متنوع و داشتن خدمات پس از فروش بی‌نظیر، انتخاب اول تمام کسانی است که از بازار ابزار ایران شناخت دارند. دریل پیچگوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۶۱۲ تمام خواسته‌های مصرف‌کننده را از چنین ابزاری برآورده می‌کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا