zoomit

دریافت مبلغ اضافی برای خطوط تلفن ثابت رند تخلف است

دریافت مبلغ اضافی برای خطوط تلفن ثابت رند تخلف است

براساس اطلاعیه‌ای که روابط عمومی این سازمان منتشر کرده تعرفه خدمات تغییر نام و تغییر مکان خطوط تلفن ثابت باید براساس مبالغ تعیین شده در مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۲۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از متقاضیان دریافت شود.

همچنین رگولاتوری سقف هزینه تغییر نام و تغییر مکان خطوط ثابت حقیقی را به ترتیب ۳۸ هزار و ۳۰۰ تومان و ۱۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان در نظر گرفته است. سقف هزینه تغییر نام و تغییر مکان خطوط ثابت حقوقی هم به ترتیب ۷۳ هزار و ۶۰۰ تومان و ۱۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده و دریافت مبالغ اضافی با عنوان تعرفه خطوط رند از مشترکانی که مالک خطوط رند هستند، تخلف محسوب می‌شود.

رگولاتوری در اطلاعیه‌اش اعلام کرده مشترکانی که با چنین درخواستی مواجه شده‌اند و از آن‌ها مبالغ اضافی دریافت شده می‌توانند برای ثبت شکایت به سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات (سامانه ۱۹۵) به آدرس http://195.cra.ir مراجعه کنند.

مشترکان همچنین برای آگاهی از سقف تعرفه سایر خدمات تلفن ثابت قابل ارائه در دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی و دفاتر فروش دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت که در مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۲۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مشخص شده، می‌توانند اینجا کلیک کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا