zoomit

درمانکده؛ پلتفرم دریافت خدمات سلامت برای تمام فارسی‌زبانان

درمانکده؛ پلتفرم دریافت خدمات سلامت برای تمام فارسی‌زبانان

برای دریافت خدمات حوزه سلامت، موضوعات مختلفی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند چراکه این خدمات به‌صورت مستقیم روی سلامتی افراد تأثیر می‌گذارد. از طرفی با توجه به‌پیشرفت حوزه‌ها و صنایع مختلف با ظهور اینترنت، به‌نظر می‌رسد که فرصتی طلایی برای گسترش خدمات درمانی به‌وجود آمده باشد تا بتوان حتی افرادی در دور افتاده‌ترین نقاط را هم از این خدمات بهره‌مند کرد.

تمام اهدافی که تا به‌اینجا در چند ثانیه مطالعه کردید، ما در طی چند سال توسط یک تیم بررسی کرده و برای رسیدن به‌آن‌ها تلاش کردیم و امروز افتخار این را داریم تا مجموعه درمانکده را به‌عنوان یک استارتاپ پیشرو در حوزه خدمات درمانی به‌شما معرفی کنیم؛ برای اطلاعات بیشتر تا انتها با ما همراه باشید.

درمانکده چیست؟

درمانکده یکی از بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین فعالان حوزه خدمات سلامت است که هیچ پزشک و پرستاری در آن کار نمی‌کند! درمانکده نه یک بیمارستان یا کلینیک، بلکه یک مرجع برای دریافت خدمات سلامت از افراد متخصص این حوزه است. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، پیشرفت حوزه ارتباطات به‌لطف اینترنت، فرصتی طلایی را دراختیار همه صنایع و حوزه‌های فعالیتی گذاشت و تیم ما بر این شد که از این فرصت طلایی برای ارائه خدماتی استفاده کند که همچنان برخی نمی‌توانند به‌درستی از آن بهره‌مند باشند. ما با بررسی حوزه سلامت به‌صورت تخصصی، متوجه شدیم که مشکل نه از کمبود پزشک و ارائه دهنده متخصص خدمات درمانی، بلکه از مشکلاتی است که برای دسترسی به‌این خدمات وجود دارد.

یکی از رایج‌ترین نیاز‌های افراد به‌خدمات سلامت، نیاز به‌پزشکان متخصص است. پیدا کردن پزشک متخصص معمولاً تا پیش از این کار سختی بود چراکه دربین وفور این پزشکان در هر شهر و استانی، پیدا کردن پزشکی متخصص و متعهد کار سختی بوده و راهی هم برای سنجیدن شرایط پزشک وجود نداشت؛ مگر چند پرس و جوی ساده که کفایت نمی‌کرد. این خلاء در کنار موارد دیگری توسط تیم درمانکده شناسایی شده و تمام تلاش‌ها، متمرکز بر رفع همه این مشکلات شد تا در نهایت پلتفرم درمانکده، تحت دو قالب سایت و اپلیکیشن ساخته شود.

خدمات سایت درمانکده

بیشترین تمرکز درمانکده روی تسهیل و سرعت بخشیدن به‌دریافت خدمات درمانی است. به‌همین جهت و برای رسیدن به‌این هدف، اقداماتی از سمت درمانکده انجام شده که به‌شرح زیر هستند:

تصویری نمادین‌ از خدمت مشاوره آنلاین پزشکی در سایت درمانکده

نوبت دهی آنلاین پزشکان متخصص

می‌توان گفت که مهم‌ترین اقدام درمانکده همین موضوع بوده است. دسترسی به‌پزشکان متخصص، مخصوصاً در خارج از محدوده سکونت، کار مشکلی است اما با درمانکده خیلی ساده می‌توانید در سراسر تهران پزشکان متخصص مد نظر خود را پیدا کرده و مناسب‌ترین نوبت، مطابق با زمان‌بندی خود را انتخاب و دریافت کنید. برخی از مزایای این خدمات در درمانکده عبارت‌اند از:

  • بررسی همه نوبت‌های خالی
  • ارائه نزدیک‌ترین نوبت قابل دریافت
  • ارائه اطلاعات تحصیلی و آکادمیک پزشک
  • امکان امتیاز دادن به‌پزشک و مشاهده امتیازات
  • دریافت نوبت بدون تماس با مطب تنها با چند کلیک
  • امکان مشاهده بدون سانسور نظرات بیماران تحت‌نظر پزشک

تحت این خدمات در سایت یا اپلیکیشن درمانکده، دریافت نوبت آنلاین از پزشکان شاید کمتر از ۱۰ دقیقه وقت بگیرد و از طرفی می‌توانید بهترین نوبت را از بهترین پزشک مد نظر خود دریافت کنید.

گرد هم آوری بهترین پزشکان از همه تخصص‌ها

از دکتر زنان گرفته تا دکتر مغز و اعصاب و هر تخصص پزشکی دیگری، پزشک متخصص در درمانکده وجود دارد. این جامعه پزشکی متشکل از بهترین پزشکان ممکن است که رزومه‌شان به‌صورت کامل بررسی شده و همگی از تجربه‌و تبحر لازم برخوردار هستند.

مشاوره آنلاین

در برخی شرایط ممکن است که شما تمایل یا نیازی به‌مراجعه حضوری به‌پزشک متخصص را نداشته باشید یا پیش از مراجعه قصد مشورت کردن با فرد متخصصی را داشته یا قصد بررسی پاسخ آزمایش‌ها خود را داشته باشید. به‌هر جهت، در چنین شرایطی می‌توانید به‌سادگی ازطریق سایت یا اپلیکیشن درمانکده برای دریافت مشاوره آنلاین پزشکی از پزشکان مورد تأیید درمانکده اقدام کنید. مشاوره از پزشکان تحت سه حالت مشاوره متنی، مشاوره تلفنی و مشاوره تصویری قابل دریافت است. همچنین لازم به‌ذکر است که مکالمه شما با پزشکان کاملاً محرمانه بوده و ابدا هیچکس به‌جز خود شما و پزشک به‌اطلاعات مکالمه دسترسی نخواهد داشت.

مجله سلامت

بعد از موضوع نوبت دهی آنلاین، بخش زیادی از تمرکز تیم درمانکده روی انتشار محتوای تخصصی پزشکی، به‌زبان ساده برای تمامی فارسی زبانان است. اطلاعاتی تأیید شده و صحیح از نظر علمی که با هدف رشد آگاهی عموم از مباحث حوزه سلامت، به‌صورت دوره‌ای و مرتب در خود سایت یا برخی رسانه‌های اینترنتی دیگر ازطریق درمانکده منتشر می‌شود.

تشخیص بیماری با هوش مصنوعی

اپلیکیشن درمانکده از یک هوش مصنوعی قدرتمند برخوردار است که برای تشخیص بیماری براساس علائمی که فرد احساس می‌کند طراحی شده و همواره به‌روز رسانی شده و توسعه پیدا می‌کند. شما می‌توانید علائمی که آزارتان می‌دهد را در اپلیکیشن وارد کنید و پس از آن برخی از احتمالات به‌شما ارائه شده و سپس پزشک متخصص نیز پیشنهاد داده می‌شود.

آزمایش در محل

اگر نیازمند آزمایش هستید، می‌توانید به‌سادگی آزمایش مورد نیاز خود را از بخش خدمات سایت یا اپلیکیشن درمانکده انتخاب کرده یا نسخه خود را آپلود کنید تا آزمایش شما بررسی شود. پس از تأیید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نمونه‌گیر مجرب و با تجر، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی نزد شما در منزل آمده و نمونه‌گیری را انجام می‌دهد.

درمانکده رایگان است

تمامی خدمات درمانکده برای افراد رایگان بوده و هر هزینه‌ای که در درمانکده پرداخت می‌شود، صرفاً هزینه مربوط به‌مطب پزشک مورد نظر شما بوده و درمانکده هیچ‌گونه کارمزدی از شما کسر نخواهد کرد. سیاست کاری درمانکده به‌همین شکل است و تمامی هزینه‌های مربوط به‌خدمات ما، از پزشکان فعال در درمانکده کسر می‌شود و نه کاربر.

درمانکده برای پزشکان

همان‌طور که فرایند گرفتن نوبت برای متقاضیان در درمانکده راحت است، پزشکان مجرب نیز می‌توانند به‌سادگی فعالیت آنلاین خود را ازطریق درمانکده شروع کرده یا گسترش بدهند. اگر پزشک هستید، تنها کافی است که در سایت درمانکده به‌قسمت عضویت پزشکان مراجعه کرده و درخواست عضویت را به‌همراه اطلاعات تخصصی خود و مکان‌های فعالیت وارد کنید. در صورتی‌که شرایط لازمه را داشته باشید، از طرف تیم درمانکده با شما تماس گرفته شده و مابقی هماهنگی‌ها صورت خواهد گرفت.

ارائه خدمات آنلاین نوبت‌ دهی پزشکان در سایت خدمات درمانی درمانکده

جمع بندی

تمام تلاش تیم درمانکده، ایجاد بستری مطمئن، سریع و کاربردی برای ارائه خدمات حوزه سلامت به‌متقاضیان است. گسترش تمامی حوزه‌های صنعتی و خدماتی در بستر اینترنت، فرصتی مناسب برای توسعه فضای خدمات درمانی است که همین ایده توسط یک تیم استارتاپی، امروزه تبدیل به‌یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات حوزه سلامت یعنی پلتفرم درمانکده است. با خدمات درمانکده، ارتباط با متخصصان هرز حوزه پزشکی، از روانپزشکی گرفته تا متخصص غدد و هر تخصص پزشکی دیگری در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر خواهد بود و امید است که بتوانیم این خدمات را هرچه بیشتر در سراسر کشورمان توسعه دهیم.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا