zoomit

خرید گیفت کارت پلی استیشن از سایت گیف کارت

خرید گیفت کارت پلی استیشن از سایت گیف کارت

گیفت کارت پلی‌استیشن یکی از مزایایی است که شرکت سونی برای کاربران خود در نظر گرفته و روزانه تعدادی زیادی از کاربران اقدام به خرید گیفت کارت پلی‌ استیشن می‌کنند. اکنون سؤال این است کارت هدیه پلی‌استیشن چیست و خرید گیفت کارت به چه صورت انجام می‌شود؟ در ادامه برای پاسخ به این سؤال و آشنایی بیشتر در زمینه خرید گیفت کارت PSN با ما همراه باشید.

گیفت کارت پلی‌استیشن چیست؟

به‌طورکلی گیفت کار PSN نوعی پیش‌پرداخت برای استفاده از خدمات شرکت سونی (پلی‌استیشن) است. این دسته از کارت‌های هدیه دارای دو نوع فیزیکی و مجازی هستند. گیفت کارت‌های مجازی به لحاظ داشتن سرعت بالا این امکان را فراهم کرده‌اند تا گیمرها بدون محدودیت زمانی و مکانی بتوانند نسبت به استفاده از آن اقدام کنند. به یاد داشته باشید که هریک از کارت‌های هدیه اعتبار مشخصی دارند و صرفاً به میزان اعتبار آن می‌توانید خرید انجام دهید. بنابراین در زمان خرید گیفت کارت پلی‌ استیشن ۴ و ۵ به این تکته توجه کنید و براساس آن کارت موردنظرتان را خریداری کنید.

به زبان ساده‌تر می‌توان گفت میزان شارژ کارت هدیه براساس نیاز و توان مالی شما انجام می‌شود. هرچه بیشتر هزینه کنید، به نسبت اعتبار گیفت کارت PSN نیز افزایش خواهد یافت. این کارت‌ها بستر مناسبی فراهم کرده‌اند تا گیمرها هر آنچه که نیاز دارند، از سایت شرکت سونی تهیه کنند. این ویژگی باعث شده تا تعداد کاربران این کنسول بازی در سال‌های اخیر افزایش چشم‌گیری داشته باشد. زیرا اکثر گیمرها در کنار انجام انواع بازی، خواستار بهره‌مندی از یک‌سری مزایا به‌عنوان طرفدار این کنسول بازی هستند.

دلایل استفاده از گیفت کارت پلی‌استیشن

شرکت سونی یا همان سازنده پلی استیشن محصولات دیجیتالی گوناگونی را طراحی و روانه بازار کرده است. با توجه به این‌که دسترسی و استفاده به این محصولات مستلزم پرداخت‌های الکترونیکی است؛ بدون استفاده از انواع گوناگون کارت‌های اعتباری فرایند خرید گیفت کارت پلی‌ استیشن امکان‌پذیر نخواهد بود. علاوه‌براین در بعضی از کشورها بابت پرداخت‌های بین‌المللی شرایط و قوانین سخت‌گیرانه وضع شده و مالیات‌های فراوانی از آن‌ها دریافت می‌شود. از طرف دیگر در بعضی کشورها مثل ایران که دچار تحریم‌های ناعادلانه هستند، فرایند خرید کارت هدیه و فعال‌سازی آن روی کنسول بازی پلی‌استیشن را با مشکل مواجه کرده است. بنابراین می‌توان گفت گیفت کارت یکی از کارت‌های کاربردی و استرتژیک در کنسول بازی پلی‌استیشن محسوب می‌شود. که بدون شک عدم استفاده از آن مشکلات متعددی را برای گیمرها و سطح پیشرفت آنان در بازی به وجود خواهد آورد. اما شما این فرصت را از دست ندهید و با خرید گیفت کارت PSN تغییرات اساسی در روند بازی و رویارویی با دوستانتان اعمال کنید.

کاربردهای گیفت کارت پلی‌استیشن

خرید گیفت کارت پلی استیشن از سایت گیف کارت

همان‌گونه که در ابتدا نیز به آن اشاره نمودیم، کارت‌های هدیه PSN برحسب میزان اعتبارشان کاربردهای متنوعی دارند. به‌طوری که گیمرها براساس نیازشان نسبت به خرید گیفت کارت پلی‌ استیشن اقدام می‌کنند. بعضی از کاربردهای مهم گیفت کارت PSN عبارت‌اند از:

۱- خرید انواع بازی Playstation

۲- پیش خرید بازی و سایر آیتم‌های موردنظر از سایت پلی‌استیشن

۳- بهره‌مندی از تخفیفات بازی‌های گوناگون PSN

۴- خرید موسیقی‌های متنوع و جدید از شرکت سونی

۵- خرید انواع تم آنلاین برای پلی‌استیشن ۳، ۴ و ۵

گیفت کارت PSN پلاس و مزایای آن

یکی‌دیگر از کارت‌های هدیه پلی‌استیشن با سرویس پریمیوم شرکت سونی برای گیمرهای این کنسول بازی، گیفت کارت پلاس نام دارد. گیمرها با خرید گیفت کارت پلاس در مدت زمان مشخص شده یک‌ماهه، سه‌ماهه و یک‌ساله به تمامی محتویات در فروشگاه پلی‌استیشن دسترسی دارند. بدین نحو که برحسب میزان اعتبار و مدت زمان کارت هدیه از آن برای رفع نیازهای‌شان در راستای استفاده از کنسول بازی پلی‌استیشن استفاده می‌کنند. شایان ذکر است که کار با فروشگاه پلی‌استیشن بسیار راحت و آسان است. با افزایش مدت زمان اشتراک کارت هدیه به نسبت قیمت خرید گیفت کارت PSN افزایش می‌یابد. بنابراین قبل از خرید به این نکته توجه کنید و براساس آن کارت هدیه موردنظرتان را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. کارت‌های هدیه موجود در بازار برای انواع کنسول بازی پلی‌استیشن مانند PS3، PS4 و PS5 کاربرد دارند. از مزایای گیفت کارت پلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان بازی به‌صورت آنلاین با سایر دوستان و گیمرهای دنیا
  2. استفاده از جدیدترین بازی‌های رایگان سونی که دراختیار گیمرهای پلی‌استیشن پلاس قرار می‌دهد.
  3. گیفت کارت پلاس تاریخ انقضاء ندارد و هدیه‌ای مناسب و جذاب برای گیمرهای کنسول بازی پلی‌استیشن محسوب می‌شود. یکی از دلایل عمده خرید گیفت کارت پلی‌ استیشن پلاس مربوط به این ویژگی است. زیرا کاربران بدون استرس از خاتمه اعتبار کارت هدیه هر زمان که بخواهند، می‌توانند از آن استفاده کنند.
  4. اعتبار گیفت کارت PSN پلاس قابلیت انتقال ندارد و فقط کاربر می‌تواند از آن استفاده کند. به همین جهت امکان هک اطلاعات یا سوءاستفاده از اعتبار کارت هدیه پلی‌استیشن کاربران وجود ندارد.

نحوه خرید و استفاده از گیفت کارت پلی‌استیشن

به‌طورکلی روش‌های مختلفی برای خرید گیفت کارت پلی ‌استیشن وجود دارد. اما آسان‌ترین و مطمئن‌ترین روش، خرید گیفت کارت ازطریق سایت‌های معتبر ایرانی است. به منظور جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده احتمالی از جعلی نبودن سایت فروش گیفت کارت اطمینان حاصل کنید و پس از آن فرایند خرید را انجام دهید. پس از اتمام مرحله خرید شما نیمی از راه را طی کرده‌اید. زیرا بخش اصلی فرایند استفاده از گیفت کارت PSN نصب و فعال‌سازی آن روی کنسول بازی است.

در ابتدا و قبل از شروع مراحل فعال‌سازی اکانت پلی‌استیشن، آی پی سیستم خود را به ایالات متحده تغییر دهید. با این کار احتمال بلاک شدن و از بین رفتن اکانت به صفر می‌رسد. پس از آن جهت ساخت اکانت وارد سایت سونی شوید و روی گزینه Create a New Account کلیک کنید. در این مرحله به صفحه اصلی ساخت اکانت وارد می‌شوید؛ بعد از وارد کردن اطلاعات هویتی باید یک آدرس آمریکا را در قسمت ثبت آدرس وارد کنید. برای تکمیل این بخش می‌توانید ازطریق گوگل مپ، آدرس معتبر یا یک آدرس جعلی آمریکا فرم ثبت نام را تکمیل کنید. سپس به آدرس ایمیلی که در قسمت ثبت نام اکانت درج کرده‌اید، وارد شوید و اکانت خود را فعال کنید. در مرحله آخر از فعال‌سازی اکانت اطمینان حاصل کنید و کد کارت‌های هدیه خریداری شده را در حساب کاری خود ثبت کنید. اگر تمامی مراحل را به درستی انجام دهید، خواهید دید که حساب کاربری پلی‌استیشن شما به میزان خرید گیفت کارت پلی‌ استیشن شارژ شده است.

مزایای گیفت کارت پلی‌استیشن

خرید گیفت کارت پلی استیشن از سایت گیف کارت

بعضی از کاربران که دارای اکانت فعال پلی‌استیشن هستند، با ویژگی و قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد آن آشنایی دارند. اما اگر تاکنون تجربه خرید گیفت کارت پلی‌ استیشن نداشته‌اید؛ باید بدانید که کارت‌های هدیه PSN مزایای بسیاری را برای گیمرها به وجود می‌آورند. برخی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین این مزایا به قرار زیر است:

الف: تجربه یک بازی آنلاین در بهترین شرایط ممکن

برخلاف بسیاری از محیط‌های بازی مثل گیم‌نت‌ها و کامپیوترهای خانگی، کنسول بازی پلی‌استیشن از کیفیت بالایی در زمینه انتقال داده، سرعت اینترنت و گرافیک برخوردار است. به‌طوری که گیمرها مدت زمان زیادی را صرف انجام این بازی با دوستان خود می‌کنند. در این راستا شرکت سونی بستری فراهم کرده تا گیمرها با خرید گیفت کارت از قابلیت‌ها و کارایی منحصر‌به‌فرد این کنسول پرطرفدار نهایت لذت را ببرند.

ب: عدم محدودیت تعداد گیمرها در حین انجام بازی آنلاین

همان‌طور که می‌دانید بازی‌های آنلاین موبایل، کامپیوتر، تبلت و غیره دارای تعداد مشخصی کاربر هستند. به گونه‌ای که با افزایش تعداد گیمرها، روند بازی کُند شده یا دچار اختلال شدید می‌شود. اما شرکت سونی با ارائه انواع گیفت کارت و امکان خرید آن برای کاربران، شرایطی فراهم کرده تا آن‌ها بدون هیچ‌گونه محدودیت از نظر تعداد نفرات بتوانند بازی‌های آنلاین خود را در بهترین حالت ممکن انجام دهند.

پ: دسترسی به فضای ابری رایگان

از گذشته تا به‌حال بسیاری از بازی‌ها روی دیسک و حافظه داخلی کامپیوتر یا کنسول بازی نصب می‌شوند و گیمرها با دسترسی به آن‌ها مراحل اجرای بازی را طی می‌کنند. البته گاهی اوقات به دلیل کمبود فضای داخلی دستگاه (کامپیوتر و کنسول بازی) در فرایند دانلود و نصب بازی مشکل ایجاد می‌شود. این در حالیست که با خرید گیفت کارت پلی‌ استیشن یک فضای ابری رایگان دراختیار گیمرها قرار داده شده است. بدین صورت که بدون نیاز به داشتن فضای داخلی برخی بازی‌ها به شکل آنلاین نصب می‌شوند. این قابلیت سبب شده تا کاربران بدون هیچ‌گونه دغدغه در رابطه به پر شدن فضای داخلی دستگاه بتوانند به نصب و اجرای بازی‌های دلخواه‌شان بپردازند.

ت: استفاده از جدیدترین بروزسانی‌ها

با خرید گیفت کارت PSN این امکان فراهم شده تا کاربران به جدیدترین نسخه‌های آپدیتی انواع بازی دسترسی داشته باشند و با استفاده از آن‌ها سطح کیفی بازی خود را ارتقاء دهند. فرایند به‌روزرسانی در پلی‌استیشن معمولی به‌صورت دستی و در پلی‌استیشن پلاس به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود. قطعاً دراختیار داشتن به‌روزرسانی‌های مختلف برای گیمرها جذاب است و روند بازی را برای‌شان مهیج‌تر خواهد کرد.

جمع‌بندی

در این بخش سعی کردیم تا شما را با ویژگی، مزایا، کاربرد و نحوه خرید گیفت کارت پلی‌ استیشن آشنا کنیم. اکنون که یک شناخت کلی نسبت کارت‌های‌هدیه PSN دارید، می‌توانید متناسب با نیاز و توان مالی جهت خرید گیفت کارت اقدام کنید. یقین داشته باشید که گیفت کارت‌ها شرایط مناسبی برای افزایش سطح کیفیت بازی با پلی‌استیشن به‌عنوان یک از معروف‌ترین کنسول‌های بازی دنیا فراهم کرده است. امید است که مطالب ارائه شده مؤثر واقع گردیده باشد. در مطالب بعدی قصد داریم تا شما را با جنبه‌های دیگری از خرید گیفت کارت PSN و نحوه استفاده از آن آشنا سازیم.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا