zoomit

خرید و فروش تتر در تترلند

خرید و فروش تتر در تترلند

تترلند یکی از مراجع اصلی خرید و فروش تتر در کشور است که از سال ۱۳۹۶ تاکنون، توانسته با ارائه مناسب‌ترین کارمزد و خدمات به‌روز، اعتماد کاربران زیادی را به خود جلب کند.

ویژگی اصلی تترلند ارائه قیمت خرید و فروش یکسان تتر فارغ از حجم‌ معاملاتی است. این شیوه معاملاتی که به‌عنوان معاملات تک‌نرخی (OTC) شناخته می‌شود، مزیت خود را به‌وضوح در خرید و فروش در حجم زیاد نشان می‌دهد. این امر در‌کنار کارمزد واریز و برداشت رایگان، جزو مزایای جذاب‌ تترلند است.

سرمایه‌گذاران رمزارزها می‌توانند با استفاده از سرویس موجود بازار تترلند، به‌طور‌مستقیم و با قیمت و حجم انتخابی دلخواه، مانند بازار بورس تتر را خرید و فروش کنند. در این مطلب، توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید تتر را در تترلند به‌سادگی و به‌سرعت خرید و فروش کنید.

تترلند

نحوه خرید و فروش تتر در تترلند

سه گام ساده برای خرید و فروش تتر در تترلند ازاین‌قرار است:

گام اول: ثبت‌نام و احراز هویت

ابتدا وارد وب‌سایت تترلند شوید یا در‌صورتی‌که اپلیکیشن تلفن‌همراه تترلند را دانلود کرده‌اید، روی ثبت‌نام کلیک کنید. پس از درج شماره تلفن‌همراه خود، کد تأیید دریافتی را وارد کنید.

در صفحات بعدی، کد ملی و مشخصات‌تان را وارد و تصاویر مورد‌نیاز و ویدئو درخواستی را آپلود کنید.

اکنون باید منتظر بمانید تا احراز هویت شما در کمتر از ۱۰ دقیقه تأیید و ثبت‌نام‌تان تکمیل شود.

گام دوم: واریز تومان و تتر

حال که مراحل احراز هویت خود را تکمیل کردید، از پیشخوان کاربری وارد کیف پول شوید. بسته به اینکه قصد دارید تتر را در تترلند بخرید یا بفروشید، یکی از دو کار زیر را انجام دهید:

  • واریز تومان برای خرید تتر: برای این منظور، کافی است از قسمت کیف پول تومانی روی واریز کلیک کنید. در صفحه باز‌شده، با استفاده از روش خرید با کارت بانکی یا انتقال بانکی، وجه مدنظرتان را به کیف پول خود در تترلند واریز کنید.
  • واریز تتر و فروش آن: برای این کار، از قسمت کیف پول تتری روی واریز کلیک کنید تا آدرس کیف پول تتری شما در تترلند نمایش داده شود. به‌منظور پرداخت کمترین کارمزد شبکه، واریز در شبکه ترون انجام می‌شود و آدرس واریز نیز از نوع TRC20 است. اکنون از کیف پول دیجیتال خود تترها را به آدرس نمایش‌داده‌شده در تترلند انتقال دهید.

گام سوم: خرید و فروش تتر در تترلند

برای این منظور در صفحه اصلی تترلند، مقدار تتر یا تومان دلخواه را وارد کنید. پس از مشاهده نرخ تبدیل که به‌صورت لحظه‌ای محاسبه می‌شود، روی خرید یا فروش کلیک کنید تا به صفحه پیش‌فاکتور منتقل شوید.

در این صفحه، مبلغ پرداختی، مبلغ دریافتی، کارمزد تبدیل و انتخاب نحوه پرداخت کارمزد نمایش داده شده است. حال نحوه دریافت را انتخاب کنید که می‌تواند به کیف پول شخصی در تترلند یا به کیف پول دیجیتال یا به شماره شبا باشد.

ناگفته نماند پرداخت‌های تتری در تترلند به‌صورت فوری و پرداخت‌های تومانی با‌توجه‌به سیکل پایا انجام می‌شود.

تترلند

چرا تتر به جایگزین دلار تبدیل شده است؟

محدودیت‌های موجود در خرید دلار و شرایط تورمی اقتصاد در کشور سرمایه‌گذاران را برآن داشته است تا دارایی‌های خود را در قالب ارز دیجیتال تتر نگه‌داری کنند. همچنین، سرمایه‌گذاران معاملات بین‌المللی خود را با تتر انجام می‌دهند تا از مزایای سرعت و امنیت آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است کاربران رمزارزها نیز از تتر برای خرید سایر کوین‌ها و توکن‌ها در صرافی‌های خارجی استفاده می‌کنند. همین امر باعث شده است تا تتر در رده سومین رمزارز برتر دنیای کریپتوکارنسی ازنظر ارزش بازار قرار بگیرد.

در‌صورتی‌که به خرید و فروش تتر در تترلند تمایل دارید، با استفاده از وب‌سایت یا اپلیکیشن تلفن‌همراه این سکوی تبادل، می‌توانید آن را با مناسب‌ترین نرخ تهیه کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا