zoomit

خرید دوربین مداربسته اسفیورد از کیانام ارتباط

خرید دوربین مداربسته اسفیورد از کیانام ارتباط

می‌توان گفت با خرید دوربین مداربسته امنیتی توام با رضایت را تجربه خواهید کرد. در انتخاب دوربین مداربسته فاکتورهای متعددی مد نظر قرار داده می‌شوند. به گونه ای که نیاز خریدار به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

نکات مهم در انتخاب دوربین‌های مدار بسته

انتخاب نوع دوربین مداربسته مناسب و چگونگی راه اندازی سیستم‌های امنیتی یک پروسه بسیار تخصصی است که اجرای آن از عهده کارشناسان خبره و باتجربه بر می آید. تعداد دوربین مورد نیاز، محل قرارگیری آن‌ها و دیگر گزینه ها، میزان امنیت محیط را تعیین و تضمین خواهند کرد. در ادامه قصد داریم به بیان نکاتی بپردازیم که در زمان خرید دوربین مداربسته کمک کننده خواهند بود.

هدف از راه اندازی سیستم امنیتی و دوربین مداربسته

کاربرد دوربین مداربسته در دو دسته خلاصه می‌شود:

  1. امنیت: از کاربردهای اصلی دوربین مداربسته، ایجاد امنیت بیشتر در محل زندگی و محیط کار است. دوربین‌ها در پیشگیری از خطر بسیار مفید هستند. با بررسی هایی که روی تصاویر ضبط و ذخیره شده انجام گرفته و با بازبینی این تصاویر، خسارات زیادی جبران و سرقت های بسیاری قابل پیگیری شده‌اند.
  2. نظارت: در محیط های اداری و کارخانه ها، از دوربین مداربسته هم به منظور ایجاد امنیت لوازم، تجهیزات و مواد اولیه استفاده می‌شود و هم زیر نظر گرفتن کیفیت کار کارمندان.

با توجه به نوع کاربردی که دوربین مداربسته دارد، گزینه مناسب توسط خریدار انتخاب خواهد شد.

بررسی دقیق مکان هایی که بایستی در دید دوربین باشند

دوربین مداربسته معمولاً در مکان هایی نصب می‌شود که از نظر امنیت و نظارت، دارای اهمیت بیشتری هستند. در راهروها، پارکینگ و در ورودی نصب دوربین لازم است.

انتخاب نوع دوربین مداربسته

در انتخاب نوع دوربین مداربسته، فاکتورهای مهمی مد نظر قرار داده می‌شوند. از جمله:

  • جنس بدنه و میزان استقامت آن
  • قابلیت دید در شب
  • نوع زاویه دید لنز دوربین مداربسته
  • ابعاد و میزان چرخش دوربین با توجه به کاربرد آن
  • توپولوژی نصب (دوربین مداربسته بی سیم یا به همراه سیم کشی)
  • و …

ویژگی های دوربین اسفیورد

میزان هارد یا حافظه مورد نیاز

کلیه داده‌های ویدیویی و صوتی، در حافظه یک سیستم امنیتی ذخیره می‌شود. تعداد دوربین مداربسته ای که تصویر ارسال می‌کنند، کیفیت تصویر، تعداد روزهایی که تصاویر ذخیره می مانند و حجم بک آپ داده ها در انتخاب میزان حافظه تأثیر دارند. به‌عنوان مثال برای ذخیره‌سازی اطلاعات چهار دوربین، هاردی با حجم یک ترابایت مناسب است.

برند دوربین‌های مداربسته

تنوع دوربین‌های مداربسته در بازار بسیار زیاد است. انتخاب یک برند خوب که از چیپ‌ست ها و قطعات با کیفیت و با طول عمر بالا ساخته شده باشد کار چندان ساده‌ای نیست، برای خرید دوربین مداربسته از افراد باتجربه و کارشناس در این زمینه مشورت بخواهید.

پیشنهاد ما به شما دوربین‌های بیسیم اسفیورد است، اسفیورد معتبرترین برند تولید کننده دوربین مداربسته بی سیم در ایران است و با تکیه بر دانش جهانی و نیاز کاربران ایرانی، محصولات با کیفیت قابل قبول و متناسب با بودجه و نیاز کاربران در ایران تولید و به بازار عرضه مینماید و با ایجاد بستر های ارتباطی بر پایه سرور های داخلی، مشکلات تحریم ها علیه مصرف‌کنندگان ایرانی را مرتفع می‌کند و که تمامی محصولات اسفیورد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند.

دوربین های بی سیم اسفیورد

شرکت ارائه دهنده خدمات دوربین مداربسته

در حال حاضر تعداد شرکت‌هایی که به فروش تجهیزات مربوط به سیستم‌های امنیتی و دوربین‌های مداربسته می پردازند کم نیست. در انتخاب فروشگاه دوربین مداربسته توجه به نکات زیر لازم و ضروری است:

  • شرکت باید به صورت قانونی کار کرده و مجوز فعالیت داشته باشد.
  • دارای تخصص و دانش کافی در زمینه سیستم‌های نظارتی بوده و بتواند مشاور خوبی برای شما در این زمینه باشد
  • بهترین برند تجهیزات امنیتی را به فروش رسانده و برای محصولات خود گارانتی در نظر گرفته باشد.
  • دارای تیم پشتیبانی متخصص و خوبی بوده و پاسخگوی سوالات و مشکلات به وجود آمده باشد.

اگر به‌دنبال راهی برای ایمن سازی محل کار، منزل، ساختمان، مغازه یا فروشگاه خود هستید، اولین قدم، راه اندازی سیستم دوربین مداربسته است. شما با یک سرمایه‌گذاری مناسب و راه اندازی یک سیستم امنیتی با تجهیزات با کیفیت، از بروز بسیاری از خسارات پیشگیری کرده‌اید.

در اغلب سرقت ها و حوادثی که در یک محل رخ داده است، وجود دوربین‌ها بسیار کمک کننده بوده و خسارات وارده را تا حد زیادی جبران کرده است.

نتیجه

حال با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله صورت گرفت شما می‌توانید نتیجه‌گیری کنید. برای برخی از افراد کیفیت تصویر و برای برخی دیگر قیمت دوربین مداربسته در اولویت است، برخی از این برندهای دوربین یکی و برخی از آن‌ها همچون اسفیورد در هر دو فاکتور عملکردی بی‌نظیر را ارائه کرده‌اند.

شما می‌توانید پس از انتخاب دوربین مدار بسته خود برای خرید دوربین مداربسته وارد سایت کیانام ارتباط با ادرس cctvgram.com شوید.

هنگام خرید دوربین مدار بسته، مشاور مجرب شما را در مسیر انتخاب بهترین سیستم نظارت تصویری متناسب با نیازها راهنمایی می‌کند همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره‌ی رایگان با شماره‌ ۰۲۱۸۸۸۲۹۰۴۳ تماس بگیرید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا