zoomit

حضور MSI در بازار کامپیوتر رضا برای تجربه بی‌نظیر گیمینگ

حضور MSI در بازار کامپیوتر رضا برای تجربه بی‌نظیر گیمینگ

مرکز کامپیوتر رضای تهران، یکی قطب‌های اصلی فروش قطعات کامپیوتر در تهران و سراسر کشور است. دفتر MSI در ایران، به منظور فراهم آوردن شرایطی جهت کسب تجربه‌ای شیرین با سیستم‌های گیمینگ رده‌بالا، سیستم بسیار قدرتمندی در این مرکز کامپیوتر آماده کرده است و همه روزه پذیرای علاقمندان است.

آونگ

مادربرد MSI MEG Z690 ACE، پردازنده INTEL Core I9 12900K، دو ماژول ۱۶ گیگابایتی ۵۲۰۰ مگاهرتزی DDR5 ساخت کمپانی ADATA از سری XPG Lancer RGB به همراه کارت گرافیک بسیار قدرتمند MSI RX 6900 XT GAMING X TRIO، از مشخصات اصلی این سیستم قدرتمند کامپیوتری است. خنک‌کننده پردازنده MSI MPG COOLERLIQUID K360 مسئول خنک‌سازی پردازنده را برعهده دارد. سایر قطعات نیز شامل HDD یک ترابایتی MSI، کیس MSI MPG GUNGNIR 110M به همراه ماوس MSI GM50 و کیبورد MSI VIGOR GK50 LP و هدست MSI GH61 می‌شود.

برای لذت بیشتر از بازی‌های رایانه، صندلی گیمینگ MSI MAG CH130 I FABRIC REPELTEK نیز در محل تعبیه شده تا بهترین و راحت‌ترین تجربه را از بازی با این سیستم داشته باشید.

آونگ

بازی‌های مختلف برای علاقمندان در نظر گرفته شده و تمامی آن‌ها با به لطف کارت گرافیک بسیار قدرتمند این سیستم با بالاترین تنظیمات اجرا خواهند شد.

نکته‌ی جالب و مهم در مشخصات سیستمی که MSI امسال آماده کرده، استفاده‌ی گسترده از قطعات و لوازم جانبی برند MSI است که نشان‌دهنده‌ی عزم جدی این شرکت برای تکمیل سبد محصولات و حضور پرقدرت‌تر در حوزه‌ی گیمینگ است. ضمن اینکه حالا دیگر بخش بسیار خوبی از محصولات این برند با همکاری شرکت آونگ، در بازار داخلی موجود شده و با گارانتی معتبر این شرکت دردسترس علاقمندان قرار گرفته است.

چنانچه سری به مرکز کامپیوتر رضا زدید، توصیه می‌کنیم حتماً از این بخش دیدن کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا