zoomit

حسگر HP2 در گلکسی S23 اولترا عملکرد بسیار خوبی در عکاسی شبانه ارائه خواهد داد

حسگر HP2 در گلکسی S23 اولترا عملکرد بسیار خوبی در عکاسی شبانه ارائه خواهد داد

با توجه به جزئیات جدیدی که درمورد دوربین گلکسی S23 اولترا سامسونگ دردسترس قرار گرفته است، این دستگاه می‌تواند تجربه عکاسی بهتری ارائه دهد. گفته می‌شود این گوشی از حسگر ISOCELL HP2 بهره خواهد برد که قدرت عکاسی این پرچم‌دار در تاریکی شب را به‌مقدار درخورتوجهی افزاش خواهد داد.

افشاگر معروف، Ice Universe، اطلاعات جدیدی درمورد گلکسی S23 اولترا به‌اشتراک گذاشته است که‌ بیشتر روی تجهیزات دوربین این گوشی تمرکز دارد. در بسیاری از شایعات اشاره شده که این دستگاه از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 بهره خواهد برد و گفته می‌شود بهینه‌سازی‌های مهمی روی آن اعمال شده است که می‌تواند قابلیت‌های تصویربرداری آن را در نور شب ارتقا دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی HPX را برای گوشی‌های چینی معرفی کرد
  • برگه مشخصات کامل گلکسی S23 فاش شد

Ice Universe به‌طور خاص بیان می‌کند که عکاسی شبانه برای گلکسی S23 اولترا به‌میزان درخورتوجهی بهبود خواهد یافت. او در ویبو پستی ارسال کرده است که توضیح می‌دهد چرا این گوشی تصاویری با نویز کم‌تر از ماه ثبت خواهد کرد.

به گزارش NotebookCheck، حسگر HP2 از قابلیتی بهره می‌برد که به چگونگی واکنش پیکسل‌ها به نور به‌خصوص در تاریکی، کمک می‌کند. ظاهراً قابلیت‌های FPN، RTN و RMS در این حسگر بهینه‌سازی شده‌اند. این واژه‌ها به‌ترتیب مخفف Fixed-Pattern Noise و Random Telegraph Noise و و Root Mean Square هستند که اساساً به کاهش نویز تصاویر در نور کم کمک می‌کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا