zoomit

جعبه‌گشایی ایرباد SoundCore Liberty Air 2 و Air 2 Pro انکر

جعبه‌گشایی ایرباد SoundCore Liberty Air 2 و Air 2 Pro انکر

احتمالاً با شنیدن نام انکر (Anker)، تصویری از آداپتور و کابل شارژر یا پاوربانک در ذهنتان تداعی می‌شود. برند زیرمجموعه این شرکت با نام Soundcore، درزمینه تولید اسپیکر و هدفون فعالیت می‌کند. در ویدئو پیش رو، جعبه‌گشایی دو هدفون تمام بی‌سیم لیبرتی ایر ۲ و لیبرتی ایر ۲ پرو را مشاهده خواهید کرد. پیش از مشاهده ویدئو، بهتر است نگاهی کوتاه و اجمالی به ویژگی‌های دو هدفون لیبرتی ایر ۲ و لیبرتی ایر ۲ پرو بیندازیم.

ویژگی‌های لیبرتی ایر ۲

لیبرتی ایر ۲ از دسته هدفون‌های جذاب و جوان‌پسند برند SoundCore به‌شمار می‌رود؛ هدفونی خوش‌قیمت با طراحی زیبا که از درایور ۶ میلی‌متری و ۳ لایه کوتینگ بهره می‌برد. استفاده از لایه‌های کوتینگ به افزایش شفافیت صدا کمک بسیاری می‌کند. به‌گفته شرکت سازنده، باتری ۵۵ میلی‌آمپرساعتی لیبرتی ایر ۲ تا ۷ ساعت می‌توان با آن به موسیقی گوش داد و مکالمه کرد و ازطریق کیس شارژر و با استفاده از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن، امکان شارژ مجدد تا سه بار دیگر را دارد. بنابراین، درمجموع می‌توان تا ۲۶ ساعت از هدفون بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کرد.

از دیگر ویژگی‌های شاخص لیبرتی ایر ۲ می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و بهره‌مندی از ۴ میکروفون برای انتقال صدایی شفاف‌تر در هنگام مکالمه اشاره کرد. علاوه‌براین، امکان تنظیم پروفایل‌های مختلف صدا (اکولایزر) ازطریق اپلیکیشن اختصاصی SoundCore فراهم خواهد بود. گفتنی است که هدفون لیبرتی ایر ۲ با بهره‌مندی از گواهی IPX5، دربرابر تعرق و باران مصنوعیت دارد. ناگفته نماند برخلاف مدل پرو، ایر ۲ از ویژگی حذف نویز فعال یا ANC پشتیبانی نمی‌کند.

ویژگی‌های لیبرتی ایر ۲ پرو

مدل‌حرفه‌ای‌تر این سری لیبرتی ایر ۲ پرو نام دارد که با بهره‌مندی از درایور ۱۱ میلی‌متری و ۱۰ لایه کوتینگ، تجربه‌ای به‌مراتب بهتر دراختیار شنونده قرار می‌دهد. این مدل از ظرفیت باتری مشابه مدل ایر ۲ بهره می‌برد و عمر باتری آن نیز همچنان ۷ ساعت خواهد بود و درصورت استفاده از کیس، به ۲۶ ساعت خواهد رسید.

ویژگی حذف نویز فعال در لیبرتی ایر ۲ نیز به‌کار برده شده است و به‌دلیل استفاده از ۶ میکروفون (۳ میکروفون در هر هدفون)، صدای کاربر به‌خوبی از صدای محیط جدا می‌شود و صدایی شفاف و باکیفیت دراختیار مخاطب قرار خواهد گرفت. رخی از موسیقی‌دانان برنده جایزه گِرمی ازجمله NE-YO مدل لیبرتی ایر ۲ پرو را به‌ کاربران پیشنهاد داده‌اند.

لطفاً با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب کانال یوتیوب newslan، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

هدفون‌های لیبرتی ایر ۲ و لیبرتی ایر ۲ پرو برای اولین‌بار در ایران با گارانتی ۲۴ ماهه تعویض طلایی ایستا، نماینده رسمی انکر، عرضه می‌شوند و علاقه‌مندان به این دو محصول می‌توانند ازطریق eways.co خرید خود را ثبت کنند. ایویز در فروشگاه خود جشنواره ویژه‌ای به‌همراه قرعه‌کشی ۵۰۰ میلیون تومانی برای خریداران تدارک دیده است که تا ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

هم‌زمان با برگزاری جشنواره ایویز، در اینستاگرام نیز مسابقه‌ای با عنوان #انکر_بگیر_بجاش نیز تا ۲۲ شهریور در جریان خواهد بود که در آن به قید قرعه، ده‌ها جایزه ویژه به مصرف‌کنندگان تعلق خواهد گرفت. شرایط شرکت در مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

  • تگ‌کردن پیج اصلی انکر ایران در اینستاگرام @anker_iran
  • تگ‌کردن پیج ایویز به‌عنوان برگزار‌کننده این جشنواره و عاملیت فروش کالا @eways.co

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا