zoomit

جزئیات طراحی احتمالی نمایشگر شیائومی ۱۳ فاش شد

جزئیات طراحی احتمالی نمایشگر شیائومی ۱۳ فاش شد

اولین دسته از گوشی‌های هوشمند با Snapdragon 8 Gen 2 در اواخر نوامبر عرضه می‌شود. می‌توان مطمئن بود که شیائومی ۱۳ جزو اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که از این تراشه استفاده می‌کند. چند هفته پیش شیائومی به‌طور رسمی نسل دوم گوشی هوشمند تاشوی خود با نام Xiaomi MIX Fold 2 را معرفی کرد. کمتر از یک ماه پس از عرضه، اکنون گزارش‌هایی در مورد گوشی هوشمند پرچم‌دار دیگری از سازنده چینی منتشر شده است.

گیزچاینا با استناد به اطلاعات فاش‌شده گزارش می‌دهد، نسخه استاندارد شیائومی ۱۳ با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهد شد. همچنین توسط افشاگری در ویبو فاش شده این دستگاه از صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر ۲٫۵ بعدی‌ای استفاده می‌کند که اندازه آن حدود ۶٫۳۶ اینچ است. علاوه‌براین، این نمایشگر از نرخ نوسازی بالای ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کرده و از طراحی حفره مرکزی برای دوربین سلفی با حاشیه‌های بسیار باریک استفاده می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی ۱۳ احتمالاً در دو مدل با نمایشگرهای تخت و منحنی رونمایی می‌شود

این مدل احتمالاً نسخه استاندارد سری ۱۳ شیائومی است. در ماه جولای امسال، @DCS اعلام کرد که سری ۱۳ شیائومی از صفحه‌نمایش خمیده با وضوح ۲K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد. او همچنین ادعا می‌کند که مدل مهندسی نسخه سرامیکی‌ای نیز دارد که BYD وظیفه ساخت آن را به دوش می‌کشد. از نظر عمر باتری، مدل مهندسی سری ۱۳ شیائومی از راه‌حل تک‌سلولی چندقطبی (multi-pole single-cell solution) استفاده می‌کند. درضمن، باتری این دستگاه توانایی پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی را نیز دارد. این سری همچنین از حداکثر شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا