zoomit

تیشرت‌هایتان را با طرح دلخواه خود انتخاب  کنید

فروشگاه طرح با تو بزرگ‌ترین و هیجان انگیزترین فروشگاه تیشرت‌های فیلم، سریال و انیمیشن‌های محبوب روز دنیاست. مثل یک جعبه جادویی کافی است فقط جستجو کنید تا هر آنچه بخواهید در آن پیدا کنید. در طرح با تو هم می‌توانید تجدید خاطره کنید هم خاطره بسازید. از این جذاب تر وجود ندارد. اگر دنبال یک کادوی خاطره انگیز برای دوست دوران کودکی‌تان هستید، می‌توانید تیشرتی با طرح انیمیشن‌های قدیمی مثل میکی موس انتخاب کنید یا اگر طرفدار فیلم‌ها و سریال های مهیج جدیدی مثل ریک و مورتی هستید، می‌توانید کل محصولات ریک و مورتی مثل پیکسل، تیشرت را در طرح با تو انتخاب کنید. در هر دو صورت می‌توانید کلکسیونی از خاطرات را با طرح با تو جمع آوری کنید.

کیفیت شعار اول فروشگاه طرح با تو

قطعا در خرید تیشرت، کیفیت حرف اول را می زند، این تنها یک شعار نیست زیرا تیشرت های طرح با تو دوام و کیفیت را تضمین می‌کنند، شما با یک بار شستشو به کیفیت پارچه پی خواهید برد. کیفیت پارچه در کنار طرح‌های جذاب فیلم و انیمیشن محصولات طرح با تو را از بقیه متمایزتر کرده است.

قیمت رقابتی محصولات

قیمت‌ها در طرح باتو کاملا رقابتی است، زیرا در کمتر فروشگاهی کیفیت مرغوب در کنار قیمت رقابتی قرار می‌گیرند اما طرح باتو تلاش کرده که ویژگی کیفیت مرغوب را با قیمت مناسب ترکیب کرده تا رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب کند .

با خیالی آسوده و سریع خرید کنید

از آنجا که خرید اینترنتی برای مشتریان نگران‌کننده است. طرح با تو راهنمایی برای چگونگی اندازه گیری تیشرت قرار داده است تا شما بتوانید با خیال راحت خرید کنید و این امکان را برای مشتریان خود قرارداده که اگر باز هم نتوانستند سایز مد نظر را پیدا کنند. قبل از سفارش با پشتیبانی تماس بگیرند. دومین نکته در طرح باتو سرعت ارسال است چاپ و آماده‌سازی تیشرت حداکثر ۷۲ ساعت زمان می‌برد و تمام سفارشات تهران تا ۲۴ ساعت و برای شهرستان‌ها تا ۷۲ ساعت به دست شما می‌رسد.

طرح با تو

اولین عامل نگران کننده برای خریدهای اینترنتی، پرداخت امن است، زیرا داد و ستد در فضای اینترنتی بستری را برای افراد سوجود باز کرده است. نکته ای که باید هنگام پرداخت آنلاین توجه داشته باشید این است که بعد از تکمیل مراحل خرید، به درگاه بانکی متصل شوید. طرح با تو این نگرانی مشتریان را درک کرده و فضایی امن را برای آن‌ها به وجود آورده است.

معرفی طراحان هنرمند و خلاق

افتخار طرح باتو، خرید تیشرت طراحان ایرانی است. وجه تمایز طرح با تو با فروشگاه‌های دیگر در اینجا مشخص می‌شود. طرح با تو شرایط فوق‌العاده ای برای درآمدزایی طراحان گرافیکی ایرانی در نظر گرفته است، به این صورت که طراحان می‌توانند طرح مد نظر را برای فروشگاه طرح با تو ارسال کنند و در فروشگاه طرح باتو بفروشند، به همین راحتی می‌توانید درآمدزایی کنید.

بهترین کادوها را در طرح با تو پیدا می‌کنید

طرح باتو بهترین فروشگاه برای خرید کادوست، زیرا تنوع محصولات موجب شده تا شما مطابق سلیقه تان انتخاب صحیحی داشته باشید. انوع تیشرت های مردانه و زنانه را با می‌توانید انتخاب کنید. طرح باتو انواع سلیقه ها را پوشش می‌دهد. از خرید تیشرت های هیجان انگیز باب اسفنجی و سریال هیجان انگیزی مثل گیم آف ترونز لذت خرید را برای شما چندین برابر می‌کند. افرادی که عاشق گروه های موسیقی هستند، هیچ کادویی هیجان انگیزتر از خرید تیشرت خواننده مورد علاقه شان وجود ندارد.

تنوع محصولات در طرح باتو

تنوع محصولات در یک فروشگاه شوق خرید را چند برابر افزایش می‌دهد. و هر فردی که به فروشگاهی وارد می‌شود، دوست دارد با دنیایی از محصولات متنوع مواجهه شود. آنقدر تنوع محصولات در طرح باتو زیاد است که نمی توانید یک انتخاب داشته باشید. شما در طرح با تو انواع دسته‌بندی فیلم و سریال و انیمیشن های جذاب، انواع طرح‌های مشاغل شامل برنامه نویسی، عکاسی، طرح تیشرت برای گیمرها، باریستا، گرافیست ها، انواع طرح‌های ایرانی و گروه های معروف موسیقی مثل پینک فلوید، متالیکا و بیلی آیریش را می‌توانید ببینید. همه در فروشگاه طرح با تو جمع هستند.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا