zoomit

توییتر درآمد تولیدکنندگان محتوا را با رمزارز پرداخت می‌کند

توییتر درآمد تولیدکنندگان محتوا را با رمزارز پرداخت می‌کند

استرایپ (Stripe)، شرکت فعال در حوزه‌ی فین‌تک، به مشتریانش که سرویس مالی اختصاصی این شرکت یعنی StripsPayments را استفاده می‌کنند اجازه می‌دهد پول کاربران را در قالب USDC پرداخت کنند. این امکان در تقریباً ۷۰ کشور دنیا فراهم است.

براساس آنچه Bitcoinist می‌نویسد، شبکه‌ی اجتماعی توییتر (Twitter) از جمعه‌ی همین هفته قصد دارد به شماری از تولیدکنندگان محتوا امکان دهد درآمدی را که با قابلیت‌های Ticketed Spaces و Super Follows کسب کرده‌اند ازطریق والت رمزارز خود دریافت کنند.

در قابلیت Super Follows توییتر کاربران می‌توانند با تولید محتوا و ایجاد تعامل زیاد به‌صورت ماهانه درآمد کسب کنند. از طرفی Ticketed Spaces به کاربران امکان می‌دهد ازطریق برگزاری جلسات صوتی در قالب Twitter Spaces درآمد داشته باشند.

توییتر یک سال پیش به‌منظور افزایش درآمدهای خود و بالا بردن درآمد تولیدکنندگان محتوا میزبان ابزارهای کسب درآمد شد. مدیرمحصول تولیدکنندگان محتوا در توییتر می‌گوید این شبکه‌ی اجتماعی قصد دارد درآمد تولیدکنندگان را به مطلوب‌ترین شیوه‌ی ممکن به آن‌ها پرداخت کند و به‌همین‌دلیل، از همکاری با استرایپ هیجان‌زده است.

گفتنی است که رمزارز USDC توسط Circle عرضه شده و از پشتوانه‌ی دلار آمریکا برخوردار است.

استرایپ طی چند وقت اخیر به‌دلیل هیاهوی مربوط به Web3 تلاش کرده برخی از سیاست‌هایش را تغییر دهد. Web3 جنبشی در دنیای فناوری محسوب می‌شود که خواستار ایجاد نسخه‌ای غیرمتمرکز از اینترنت برپایه‌ی فناوری بلاک‌چین است. استرایپ سال گذشته تیمی ویژه برای تحقیق روی رمزارزها و Web3 تشکیل داد و در اواخر ۲۰۲۱ هم‌بنیان‌گذار استرایپ اعلام کرد که احتمالاً این شرکت مجدداً پشتیبانی از رمزارزها را شروع می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • توییتر امکان انعام دادن با بیت کوین را راه‌اندازی کرد

مقامات رسمی استرایپ می‌گویند سرویس Stripe Connect مسئولیت تمامی معاملات ارز دیجیتال را مطابق نیازهای کاربران برعهده می‌گیرد. تولیدکنندگان محتوا می‌توانند چندین منبع سرمایه‌گذاری برای درآمد خود انتخاب کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند رمزارز خود را در والت‌های مختلف مثل بلاک‌چین اتریوم سرمایه‌گذاری کنند یا آن را روی شبکه‌ی Polygon نگه دارند. امکان تبدیل این رمزارز به سایر ارزها نیز وجود دارد. استرایپ در آینده پرداخت به مشتریان را در قالب دیگر رمزارزها ارائه خواهد داد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا