zoomit

تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی هوشمند پیکسل ۷ پرو گوگل

تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی هوشمند پیکسل ۷ پرو گوگل

پس از ماه‌ها شایعه و انتشار گزارش‌های مختلف درمورد سری پیکسل ۷ گوگل، سرانجام شب گذشته در رویداد Made By Google ۲۰۲۲ شاهد معرفی رسمی این گوشی‌ها بودیم. اکنون کانال یوتیوب PBKreviews در جدیدترین ویدئو خود، پیکسل ۷ پرو را کالبدشکافی کرده است تا نگاهی دقیق‌تر از قطعات داخلی آن به ما ارائه دهد.

فرایند جداسازی قطعات پیکسل ۷ پرو با بیرون آوردن شیار سیم‌کارت و اعمال گرما به لبه‌های نمایشگر آن آغاز می‌شود. پس از جدا کردن صفحه‌نمایش، با یک پوشش فلزی مواجه می‌شویم که درواقع از اجزای داخلی محافظت می‌کند. هنگامی‌که نمایشگر و سپس پوشش فلزی مذکور را برداریم، باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی این گوشی را مشاهده خواهیم کرد که با چسب درجای خود نگه‌داشته شده است.

تماشا در آپارات

مقاله‌ی مرتبط:

  • قابلیت Photo Unblur در سری پیکسل ۷، تاری عکس‌های قدیمی را برطرف می‌کند
  • پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو به VPN داخلی مجهز هستند

نمایشگر اصلی با لایه‌ای از جنس گرافیت پوشانده شده است که این مورد به خنک‌کردن آن کمک می‌کند. با برداشتن کانکتورها و باز کردن پیچ‌های مختلف، مجموعه‌ی دوربین قابل مشاهده خواهد بود که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو به‌روزشده‌ی ۴۸ مگاپیکسلی می‌شود. در مرحله‌ی بعد، می‌توانیم دوربین سلفی ۱۱ مگاپیکسلی را مشاهده کنیم که حالا از قابلیت فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند.

به‌نظر می‌رسد درگاه USB C پیکسل ۷ روی برد اصلی آن لحیم شده است که تعمیر آن را دشوارتر می‌کند. شیشه‌ی پشتی دستگاه نیز به قاب آن چسبانده شده است که این مورد نیز باعث سخت‌تر شدن تعمیر این بخش خواهد شد. درنهایت کانال PBKreviews امتیاز ۵٫۵ از ۱۰ را به تعمیرپذیری این گوشی اعطا می‌کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا