zoomit

تماشا کنید: کالبدشکافی ساعت پیکسل واچ نشان از قطعات غیرقابل تعویض این ساعت دارد

تماشا کنید: کالبدشکافی ساعت پیکسل واچ نشان از قطعات غیرقابل تعویض این ساعت دارد

گوگل اخیراً گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی سری پیکسل ۷ را معرفی کرده و ویدیوهایی از کالبدشکافی این محصولات برای بررسی قطعات داخلی آن‌ها منتشر شده است. این شرکت در مراسم معرفی گوشی‌های هوشمند جدید خود همچنین از ساعت پیکسل واچ رونمایی کرد و حالا iFixit ویدیویی از کالبدشکافی این محصول به‌اشتراک گذاشته است.

ویدیوی کالبدشکافی پیکسل واچ نشان می‌دهد قطعات داخلی آن تقریباً شبیه یک پازل درکنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این محصول از قاب پشتی قابل جایگزینی بهره می‌برد؛ قابلیتی که اپل نیز در چند نسل اخیر ساعت‌های هوشمند خود، آن را ارائه می‌دهد. ازطرف دیگر، برخی از قطعات مثل تاچ و دکمه‌ی ساعت هوشمند گوگل، غیرقابل‌تعویض به‌نظر می‌رسند که این مورد به‌وضوح مانع از تعمیرپذیری این محصول می‌شود.

تماشا در آپارات

به‌نوشته‌ی DigitalTrends، صفحه‌نمایش خمیده‌ی پیکسل‌واچ به‌راحتی از آن جدا می‌شود اما به‌دلیل این‌که کانکتور این قطعه زیر باتری قرار دارد و با چسب درجای خود ثابت‌شده است، امکان تعویض آن وجود ندارد. سام گلدهرت از iFixit می‌گوید:

به‌نظر می‌رسد گوگل تمایلی به ارائه‌ی امکان تعویض نمایشگر شکسته‌شده در پیکسل واچ ندارد و به‌همین دلیل بهتر است این دستگاه را بیمه کنید تا درصورت بروز مشکل بتوانید جایگزین آن را دریافت کنید.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پیکسل واچ گوگل حداقل ۳ سال به‌روزرسانی‌ سیستم‌عاملی دریافت می‌کند
  • پیکسل واچ گوگل درمقابل رقبا؛ کدام ساعت هوشمند پیروز میدان می‌شود؟

یکی از خریداران پیکسل واچ نیز اعلام کرده است که برای تعویض صفحه‌نمایش این ساعت با گوگل تماس گرفته و این شرکت در پاسخ اعلام کرده است که امکان خرید نمایشگر جدید و تعویض آن وجود ندارد.

پیکسل واچ همچنین از چسب منحصر‌به‌فردی بهره می‌برد که پس‌از برداشتن آن، هیچ اثری به‌جا نمی‌گذارد. به‌هرحال اگر تصمیم دارید این ساعت را خریداری کنید بهتر است در محافظت از آن دقت کافی داشته باشید زیرا این محصول امتیاز تعمیرپذیری بسیار پایینی دارد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا