zoomit

تماشا کنید: ویدئوهای تبلیغاتی اپل برای سری آیفون ۱۴، ایرپاد پرو نسل دو و اپل واچ اولترا

تماشا کنید: ویدئوهای تبلیغاتی اپل برای سری آیفون ۱۴، ایرپاد پرو نسل دو و اپل واچ اولترا

رویداد Far Out به‌پایان رسید و مثل همیشه زمان آن رسیده است تا نگاهی به ویدئوهای تبلیغاتی اپل برای محصولات جدید این شرکت داشته باشیم.

اولین کلیپ کوپرتینویی‌ها، یک فیلم کوتاه درمورد پیشرفت‌های مختلف آیفون ۱۴ پرو است که شامل بریدگی جدید بالای نمایشگر موسوم به جزیره‌ی پویا (Dynamic island)، دوربین اصلی جدید ۴۸ مگاپیکسلی، پشتیبانی از قابلیت نمایشگر همیشه‌ روشن (Always On Display) و موارد دیگر می‌شود.

تماشا در آپارات

اپل کلیپ ماجراجویانه‌ای برای معرفی امکانات و قابلیت‌های مختلف اپل واچ اولترا منتشر کرده است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی، کوه‌نوردی و حتی دریانوردی بسیار جذاب باشد.

تماشا در آپارات

علاوه‌براین شاهد خودنمایی سری اپل واچ ۸ در کلیپ‌های جدید غول فناوری مستقر در کوپرتینو هستیم.

تماشا در آپارات

تبلیغ نسل دوم ایرپاد پرو نیز به قابلیت‌های این محصول ازجمله صدای فراگیر، حذف نویز بهتر در مقایسه با نسل قبلی و موارد دیگر اشاره دارد.

تماشا در آپارات

اپل برای نمایش خلاقیت خود در بخش بریدگی بالای نمایشگر مدل‌های پرو آیفون ۱۴، موسوم به جزیره‌های دینامیک یا پویا، یک کلیپ مجزا منتشر کرده است. اگر صادقانه به این تغییر نگاه کنیم، بار دیگر این شرکت موفق شد روشی منحصر‌به‌فرد برای استفاده از بریدگی بالای نمایشگر گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود، ارائه دهد.

تماشا در آپارات

ویدئو پایانی اپل نیز یک تور راهنما از آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو جدید است که به بررسی ویژگی‌ها و تفاوت‌های میان مدل‌های مختلف این سری از گوشی‌های هوشمند کوپرتینونشین‌ها می‌پردازد.

تماشا در آپارات

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا