zoomit

تماشا کنید: جعبه‌گشایی گوشی هوشمند هواوی Mate 50 پرو

تماشا کنید: جعبه‌گشایی گوشی هوشمند هواوی Mate 50 پرو

سری هواوی Mate 50 اخیراً به‌طور رسمی معرفی شد که شامل سه مدل Mate 50 استاندارد، Mate 50 پرو و Mate 50 RS Porsche Design است.

هواوی این گوشی‌ها را با ترکیب بهترین نرم‌افزاز و سخت‌افزار خود ارائه کرده و اکنون ویدئویی از جعبه‌گشایی مدل پرو آن به‌اشتراک گذاشته است.

پیش‌ از اینکه به ویدئو جعبه‌گشایی هواوی Mate 50 پرو بپردازیم ابتدا نگاهی اجمالی به مشخصات فنی این محصول خواهیم داشت. این دستگاه از صفحه‌نمایش ۶٫۷۴ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی همچنین به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است؛ پردازنده‌ای هشت هسته‌ای که از گرافیک Adreno و نسل هفتم موتور هوش مصنوعی کوالکام پشتیبانی می‌کند.

Mate 50 پرو به دوربین پشتی سه‌گانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی از دیافراگم متغییر و فناوری تصویربرداری XMAGE بهره می‌برد و امکان بزرگ‌نمایی دیجیتال تا ۲۰۰ برابر را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه‌براین، دوربین سلفی این دستگاه در بریدگی بالای نمایشگر تعبیه شده که برای ثبت سلفی می‌توان از آن بهره گرفت. بریدگی بالای نمایشگر این دستگاه همچنین شامل حسگرهای تشخیص چهره است.

هواوی Mate 50 پرو از باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و همچنین از فناوری شارژ سیمی فوق‌سریع ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

محتویات داخل جعبه‌ی هواوی Mate 50 پرو

به‌نوشته‌ی HuaweiCentral، جعبه‌ی Mate 50 پرو هواوی شامل گوشی، شارژر دیواری، کابل داده USB C، راهنمای شروع سریع، ابزار بیرون‌کشیدن سیم‌کارت، کارت گارانتی و کارت عضویت ویژه است. بااین‌حال، این محتوا مربوط به بسته‌بندی چینی دستگاه بود و شاید با نسخه‌ی جهانی آن کمی تفاوت داشته باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • هواوی میت ۵۰E با نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین XMAGE رونمایی شد
  • فهرست اولین دستگاه‌های سازگار با HarmonyOS 3.0 به‌همراه روش دریافت نسخه بتا منتشر شد

در ادامه می‌توانید ویدئو جعبه‌گشایی گوشی هوشمند هواوی Mate 50 پرو را مشاهده کنید:

تماشا در آپارات

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا