zoomit

تلویزیون ۹۸ اینچ TCL با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز QLED 4K به‌نمایش گذاشته شد

تلویزیون ۹۸ اینچ TCL با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز QLED 4K به‌نمایش گذاشته شد

TCL در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ تلویزیون جدید ۴K QLED خود را که صفحه‌نمایش ۹۸ اینچ دارد و با نام ۹۸C735 شناخته می‌شود به نمایش گذاشت. این تلویزیون مجهز به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و به‌طور میانگین روشنایی ۴۵۰ نیت ارائه می‌دهد.

تی سی ال می‌گوید تلویزیون جدیدش دارای نسبت کنتراست ۶٬۰۰۰:۱ است و از استانداردهای Dolby Atmos و Dolby Vision IQ و +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون TCL 98C735 از نمای جلو روی یخ

TCL می‌گوید نمایشگر تلویزیون جدیدش مجهز به فناوری تخمین و جبران حرکت (MEMC) است. فناوری MEMC که در تلویزیون‌های دیگر هم استفاده شده، فریم‌های جدیدی در بین فریم‌های اصلی ایجاد می‌کند و آن‌ها را به‌حرکت درمی‌آورد. درنتیجه‌ی این کار کیفیت نهایی تصویر افزایش و تاری آن کاهش می‌یابد.

تلویزیون TCL 98C735 روی یخ

تلویزیون TCL 98C735 که پیش‌تر در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشته شده بود یک‌سری قابلیت گیمینگ دارد. براساس اعلام رسمی، ۹۸C735 دارای زمان پاسخ‌دهی ۱۵ میلی‌ثانیه، نرخ نوسازی متغیر (VRR)، حالت خودکار تأخیر کم (ALLM) و درگاه ورودی HDMI 2.1 است.

تلویزیون جدید TCL از سیستم‌عامل Android R OS استفاده می‌کند و امکان کنترل کردن آن ازطریق فرمان صوتی گوگل اسیستنت وجود دارد.

نمای سه رخ جلو تلویزیون TCL 98C735

تلویزیون جدید TCL از اسپیکرهای ۱۰ وات و ۱۵ وات استفاده می‌کند، بااین‌حال کاربر برای دسترسی به تجربه‌ی صوتی بهتر می‌تواند سراغ استفاده از ساندبار برود. TCL 98C735 هم‌اکنون در آلمان و استرالیا دردسترس است و در این دو کشور به‌ترتیب با قیمت معادل ۶٬۴۳۰ دلار و ۵٬۴۰۱ دلار عرضه می‌شود. فعلاً به تاریخ عرضه‌ی این تلویزیون در سایر بازارها اشاره نشده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا