zoomit

تقاضا برای گوشی‌های تاشدنی سامسونگ در میان مشتریان سازمانی بیش از دو برابر شده است

تقاضا برای گوشی‌های تاشدنی سامسونگ در میان مشتریان سازمانی بیش از دو برابر شده است

سامسونگ اطلاعات بیشتری از عملکرد فروش گوشی‌های گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد خود در سال ۲۰۲۲ با تمرکز بر بخش سازمانی به جای بازار مصرف‌کننده منتشر کرده است. به‌گفته‌ی این شرکت و محققان مستقل بازار، گوشی‌های تاشدنی سامسونگ اکنون نرخ پذیرش بیشتری درمقایسه‌با قبل در بخش تجاری دارند.

گلکسی زد فولد ۴ برای مشتریان سازمانی

در هر دو بازار مصرف‌کننده و سازمانی، گوشی‌های تاشدنی سامسونگ در سال ۲۰۲۲ به ۱۶ میلیون محموله در سراسر جهان رسیده که نشان‌دهنده افزایش ۷۳ درصدی درمقایسه‌با سال قبل است. شرکت و ناظران بازار انتظار دارند که این تعداد در سال ۲۰۲۳ به حدود ۲۶ میلیون محموله افزایش پیدا کند. در حوزه‌ی سازمانی، نرخ پذیرش گوشی‌های تاشدنی سامسونگ در سال ۲۰۲۲ درمقایسه‌با سال ۲۰۲۱، ۱۰۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

پشتیبانی از S Pen‌ در گلکسی زد فولد ۴

گلکسی زد فولد ۴ به ابزاری عالی برای مشتریان سازمانی تبدیل شده است

سامسونگ مزایای زیادی برای استفاده از گلکسی زد فولد ۴ در فضای سازمانی بیان کرده است. برای شروع، قابلیت‌های چندوظیفه‌ای گوشی و ابعاد مناسب جیبی آن را برای مشتریان تجاری، به‌ویژه فعالان بخش مالی مطلوب می‌کند.

استفاده از گلکسی زد فولد ۴ برای مشتریان سازمانی بخش مالی

گلکسی زد فولد ۴ ظاهراً به چند دلیل در کانون توجه مشتریان سازمانی در بخش مالی قرار می‌گیرد. یکی از این دلایل قلم S Pen است که با DocuSign عالی عمل می‌کند. برای مثال، راهکار پیشرو امضای الکترونیکی در جهان که ۲۴ شرکت از ۲۵ شرکت برتر Fortune 500 مالی استفاده می‌شود. دلیل دیگر Samsung DeX است که تجربه‌ای شبیه به دسکتاپ را برای دستگاه موبایل به‌ارمغان می‌آورد.

افزون‌براین، نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که پرکاربردترین اپلیکیشن خدمات مالی متخصصان سرمایه‌گذاری، Bloomberg Professional است. این برنامه برای بهره‌گیری از فرم‌فکتور منحصربه‌فرد گلکسی زد فولد برای ارائه‌ی داده‌های بازار، تجزیه‌و‌تحلیل، اخبار و ارتباطات به روشی واضح و روشن‌تر و همه‌جانبه‌تر بهینه‌سازی شده است.

چند وظیفگی در گلکسی زد فولد ۴

مقاله‌ی مرتبط:

  • بررسی گلکسی زد فولد ۴ [به همراه بررسی ویدیویی]

سامسونگ ظاهراً برنامه‌های بزرگی برای گوشی‌های تاشدنی‌اش دارد که باید خبر خوشی برای مشتریان سازمانی و غیرتجاری باشد. با نگاهی به آینده‌، می‌توان گفت که این شرکت با شرکای پیشرو در صنعت برای ایجاد تجربیات جدید تلفن‌همراه همکاری خواهد کرد. سامسونگ احتمالاً سری گلکسی S23 را فوریه‌ی آینده در رویداد آنپکد در سان‌فرانسیسکو رونمایی می‌کند. درکنار پرچم‌داران آینده، شاید به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره‌ی مشارکت‌های تجاری و برنامه‌ها و خدمات تلفن همراه سازمانی بهینه‌سازی‌شده برای گوشی‌های تاشدنی دردسترس قرار بگیرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا