zoomit

تعمیر اپل واچ اولترا بدون AppleCare تقریباً دوبرابر سری ۸ خرج برمی‌دارد

تعمیر اپل واچ اولترا بدون AppleCare تقریباً دوبرابر سری ۸ خرج برمی‌دارد

شانزدهم شهریور اپل واچ اولترا، ساعت هوشمند ۷۹۹ دلاری اپل، برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های جسمی سنگین مانند کوه‌نوردی و دو ماراتن یا غواصی رونمایی شد؛ اما به‌نظر می‌رسد خراب‌شدن صفحه‌نمایش، دکمه، حسگرها یا سایر بخش‌های این محصول ممکن است برای صاحبش بسیار گران تمام شود.

به‌گزارش ورج و براساس ابزار تخمینی وب‌سایت اپل، اگر AppleCare Plus نداشته باشید، تعمیر ساعت جدید اپل ۴۹۹ دلار هزینه خواهد داشت. این مبلغ بسیار بیشتر از هزینه‌ی تعمیر ۲۹۹ دلاری برای سری ۸ استاندارد است. تعویض باتری در اپل واچ اولترا نیز هزینه بیشتری از ساعت‌های دیگر اپل دارد و به‌جای ۷۹ دلار باید ۹۹ دلار برای آن پرداخت کرد. البته این مسئله تا حدی منطقی است؛ زیرا باتری اولترا بزرگ‌تر از سری ۸ است.

اپل واچ‌ها ساخت پیچیده‌ای دارند که تعمیرشان را سخت‌تر می‌کند. هنگامی‌که ساعت هوشمند شکسته خود را برایشان ارسال می‌کنید دو گزینه‌ی اصلی پیش روی آن‌ها قرار دارد: یکی تحویل نسخه‌ی ری‌فربیشدشده‌ی محصول و دیگری استفاده از تعمیرکاران ماهر برای تعمیر دستگاه. هیچ‌کدام از این روش‌ها نیز ارزان نیست.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اپل واچ اولترا با ابعاد غول‌پیکر و دکمه‌ی اضافی برای ورزشکاران رونمایی شد

البته تنها تعمیر سری اولترا نیست که قیمت زیادی دارد؛ بلکه گفته می‌شود برای باید برای تعمیر نسخه‌ی تیتانیومی سری ۷ نیز همان ۴۹۹ دلار را پرداخت کرد. درضمن، اگر سری ۵ سرامیکی خود را بشکنید و بخواهید بدون AppleCare Plus آن را تعمیر کنید، ۸۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

البته اگر ۱۰۰ دلار یا ماهیانه ۴٫۹۹ دلار برای AppleCare بپردازید، می‌توانید هزینه تعمیر اپل واچ اولترا را به ۷۹ دلار کاهش دهید. اگر جزو آن دسته از افراد ماجراجویی هستید که احتمال دارد با کارهای روزانه خود به ساعتشان آسیب برسانند، بهتر است از این پلن استفاده کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا