zoomit

تصویری جدید از قاب اپل واچ پرو، ابعاد غول‌پیکر این ساعت را در مقایسه با نسل قبل نشان می‌دهد

تصویری جدید از قاب اپل واچ پرو، ابعاد غول‌پیکر این ساعت را در مقایسه با نسل قبل نشان می‌دهد

اپل واچ پرو با صفحه‌ی ۱٫۹۹ اینچی‌اش، بزرگ‌ترین ساعت هوشمند تولیدی اپل است. جدیدترین اطلاعات فاش‌شده نشان‌دهنده‌ی تفاوت چشمگیر اندازه‌ی قاب اپل واچ جدید با بزرگ‌ترین مدل سری ۸ است که همین مورد می‌تواند به‌معنی وجود قابلیت‌های بیشتر در اپل واچ پرو باشد.

پیش‌ از آغاز رسمی رویداد Far Out اپل در روز آینده، شایعات و خبرهای متعددی از اپل واچ پرو در حال انتشار است. آخرین خبر منتشرشده نیز به مقایسه‌ی قاب گران‌ترین ساعت هوشمند تاریخ اپل با دو مدل اپل واچ سری ۸ مربوط است. سونی دیکسان با انتشار تصاویری از قاب‌های اپل واچ‌های سری ۸ و مدل جدید پرو، اندازه‌ی آن‌ها را مقایسه کرده و بزرگ‌تر بودن اپل واچ جدید را به‌وضوح نشان داده است.

با نگاهی به تصاویر، اپل‌ واچ‌های سری ۸ با اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متر در مقایسه‌ با اپل واچ پرو ۴۹ میلی‌متری بسیار کوچک به‌نظر می‌رسند که ‌می‌تواند اپل واچ پرو را با مزایا یا معایبی برای کاربران همراه کند. به‌گزارش خبرنگار بلومبرگ، علاقمندان به خرید گران‌ترین محصول پوشیدنی اپل باید برای پرداخت مبلغی تا ۱۰۰۰ دلار آمادگی داشته باشند؛ هرچند اندازه‌ی بزرگ آن ممکن است برای بسیاری از افراد ناخوشایند باشد.

مقایسه اندازه اپل واچ پرو با اوا واچ سری ۸

اگرچه قیمت نامعقول اپل واچ پرو ممکن است نقطه‌‌ضعف بزرگی باشد و بسیاری را از خریدش بازدارد، این محصول از مزایایی مثل باتری بزرگ و ویژگی‌هایی همچون بدنه‌ی مقاوم‌تر و دکمه‌ی قابل‌تنظیم جدیدی در سمت چپ برخوردار است که در مدل‌های قبلی وجود نداشت.

گفتنی است هنوز اندازه‌ی قاب اپل واچ SE مشخص نشده است؛ ولی تا انتشار تمامی اخبار و جزئیات مربوط به محصولات جدید اپل تنها یک روز باقی است و فردا همه‌چیز مشخص خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا