zoomit

تصاویر واقعی پیکسل واچ این‌ بار درکنار گلکسی واچ سامسونگ و اپل واچ مشاهده شده

تصاویر واقعی پیکسل واچ این‌ بار درکنار گلکسی واچ سامسونگ و اپل واچ مشاهده شده

پس از اینکه تصاویر واقعی از پیکسل واچ گوگل در اینترنت منتشر شد، اکنون کاربری با نام tagtech414 در ردیت عکس‌های از این محصول را روی یک میز و روی مچ خود منتشر کرده است تا آن را با ساعت‌های هوشمند رقیب مقایسه کند.

به‌گزارش Phonearena، انتظار می‌رود گوگل ماه می و در کنفرانس I/O 2022 پیکسل واچ را رونمایی کند؛ زیرا با نزدیک‌شدن به تاریخ برگزاری این رویداد، خبرهای بیشتری درباره‌ی این محصول منتشر می‌شود. ازجمله مشخصات احتمالی پیکسل واچ می‌توان به تراشه‌ی تنسور و حسگرهای نظارت بر ضربان قلب و قابلیت‌هایی مثل نقشه و سیستم ناوبری اشاره کرد.

مقایسه پیکسل واچ با اپل واچ و گلکسی واچ

انتظار می‌رود پیکسل واچ در بازه‌ی قیمتی ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار عرضه شود؛ اما با نزدیک‌شدن به تاریخ معرفی این محصول، احتمالاً جزئیات دقیق‌تری دراین‌باره دردسترس قرار خواهد گرفت. درحال‌حاضر با‌‌‌توجه‌‌‌‌به اطلاعاتی که تاکنون از این ساعت هوشمند فاش شده‌، ظاهراً گوگل از طراحی مینیمال و دایره‌ای در ساخت این محصول بهره گرفته است.

مقایسه پیکسل واچ با اپل واچ و گلکسی واچ

مقاله‌های مرتبط:

  • نخستین تصاویر واقعی پیکسل واچ پیش از معرفی رسمی فاش شد
  • پیکسل واچ با WearOS 3.1 و قابلیت‌های سلامت و ردیابی حرکات ورزشی احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد

tagtech414 در ردیت پرسش‌وپاسخی همگانی ایجاد کرده است که در آن کاربران دیگر می‌توانند سؤالاتشان درباره پیکسل واچ گوگل را با وی مطرح کنند. البته این کاربر خود به چند نمونه‌ از پرسش‌های احتمالی کاربران پاسخ داده است که در‌ادامه آن را مرور خواهیم کرد:

پیکسل واچی که من دراختیار دارم، درواقع یکی از دوستان من که در رستوران کار می‌کند، پیدا کرده است. وی این ساعت را به‌مدت چند هفته نگه داشت تا صاحب احتمالی آن به رستوران مراجعه کند؛ اما این اتفاق هرگز رخ نداد. او درنهایت پیکسل واچ را به من داد؛ زیرا کاربری فنی هستم. بنابراین، اجازه داد با آن کار کنم.

دلیل اینکه بندهای این ساعت در تصاویر دیده نمی‌شود، این است که دوست من فراموش کرد آن‌ها را با ساعت به‌ من بدهد. بندهای این ساعت جداگانه بسته‌بندی شده بود و او فراموش کرد آن‌ها را با خود بیاورد؛ ازاین‌رو، تصاویری از آن‌ها برای من ارسال خواهد کرد.

شارژ این ساعت نیز تمام شده است و شارژ نیز ندارد. تصویری که آرم بوت G را روی این ساعت نشان می‌دهد، با دوربین دوست من هنگام پیداشدن این ساعت گرفته شده است. پیکسل واچ در آن لحظه هنوز کمی شارژ داشت؛ ولی فقط وارد صفحه‌ی بوت می‌شد که حدس من این است سیستم‌عامل آن کاملاً بارگذاری نشده باشد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا