zoomit

تشعشعات خطرناک آیفون ۱۲؛ آپدیت نرم‌افزاری اپل به تأیید فرانسه رسید

تشعشعات خطرناک آیفون ۱۲؛ آپدیت نرم‌افزاری اپل به تأیید فرانسه رسید

خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی می‌نویسد مقامات فرانسه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید اپل را که برای حل مشکل تشعشعات آیفون ۱۲ توسعه داده شده است، تأیید کرده‌اند. این به‌روزرسانی هنوز به‌صورت عمومی منتشر نشده است.

فرانسه تنها ساعاتی پس از رونمایی آیفون ۱۵ اعلام کرد که سطح تشعشعات آیفون ۱۲ فراتر از حد استاندارد است و فروش این گوشی باید متوقف شود. اپل در واکنش اولیه، ادعاهای فرانسه را رد کرد؛ اما سریعاً گفت که برای حل مشکلات با دولت این کشور همکاری می‌کند.

افزایش تشعشعات خطرناک آیفون ۱۲، بسیاری از دارندگان این گوشی را نگران کرد. اپل به مشتریانش گفت که امکان تعویض آیفون ۱۲ وجود ندارد، چون زمان زیادی از فروش این گوشی می‌گذرد. یک روز پس از فرانسه، بلژیک نیز تحقیقاتش را روی آیفون ۱۲ شروع کرد.

با تأیید به‌روزرسانی جدید توسط فرانسه، احتمالاً به‌زودی ماجرای خطرناک‌بودن آیفون ۱۲ به پایان می‌رسد. اپل ممکن است تا چند ساعت دیگر به‌روزرسانی را به‌صورت عمومی منتشر کند.

عرضه‌ی آیفون ۱۲ به سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد، اما این محصول همچنان در بازار محبوب است. قیمت گوشی آیفون ۱۲ از قیمت گوشی های دیگر اپل کمتر است تا پرچم‌دار ۲۰۲۰ اپل گزینه‌ی جذابی برای کاربران باشد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا