zoomit

تبلت شیائومی Mi Pad Pro 5G معرفی شد؛ تراشه Snapdragon 870، نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی و باتری ۱۰هزار میلی‌آمپرساعتی

تبلت شیائومی Mi Pad Pro 5G معرفی شد؛ تراشه Snapdragon 870، نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی و باتری ۱۰هزار میلی‌آمپرساعتی

شیائومی امروز در کنار گوشی تاشدنی تحسین‌برانگیز Mi Mix Fold 2 و پوشیدنی‌های جدیدش از تبلتی موسوم به Mi Pad 5 Pro 5G نیز رونمایی کرد.

می پد ۵ پرو به صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچی با وضوح ۲.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. به‌گفته‌ی چینی‌ها، نمایشگر تبلت جدید شیائومی از پنل IPS LCD با پوشش فضای رنگی DCI P3 و روشنایی حداکثری ۵۰۰ نیتی بهره می‌برد و گواهی موردنیاز برای پخش ویدئوهای HDR10 و DolbyVision را نیز دراختیار دارد.

قلب تپنده‌ی می پد ۵ پرو ۵G تراشه‌ی Snapdragon 870 است که به‌نوعی می‌توان آن را ++Snapdragon 865 به‌حساب آورد. این تراشه در تبلت Pad 5 Pro معرفی‌شده در سال ۲۰۲۱ نیز به‌کار رفته بود. Mi Pad 5 Pro 5G در سه نسخه‌ی ۶ | ۱۲۸، ۸ | ۲۵۶ و ۱۲ | ۵۱۲ گیگابایتی به‌فروش خواهد رسید.

رنگ های مختلف تبلت می پد ۵ پرو ۱۲.۴ اینچی شیائومی

از دیگر ویژگی‌های Mi Pad 5 Pro 5G می‌توان به باتری بسیار حجیم ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. تبلت جدید شیائومی از فناوری شارژ سریع با حداکثر توان ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و براساس ادعای شرکت سازنده، با چنین شارژری، ظرف ۶۸ دقیقه، باتری تبلت به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

در بخش پشتی Mi Pad 5 Pro دوربین سه‌گانه‌ای، شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق را شاهد هستیم. طراحان شیائومی مجموعه‌ی دوربین‌های پشتی تبلت را نیز با ظاهری مشابه سری شیائومی ۱۲ طراحی کرده‌اند.


شیائومی تبلت جدید Mi Pad 5 Pro را به‌ترتیب با قیمت‌های حدودی ۴۱۵، ۴۹۰ و ۵۹۳ دلاری برای نسخه‌های ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی در بازار چین به‌فروش می‌رساند؛ اما هنوز اطلاعاتی درباره‌ی برنامه‌ی این شرکت برای عرضه‌ی جهانی تبلت جدید دردسترس نیست.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا