zoomit

به‌روزرسانی فوریه ویندوز ۱۱ احتمالاً مشکل کند شدن SSD را رفع خواهد کرد

به‌روزرسانی فوریه ویندوز ۱۱ احتمالاً مشکل کند شدن SSD را رفع خواهد کرد

بر‌ اساس گزارش‌های جدید، مشکل آزاردهنده‌ی کاهش سرعت SSD در ویندوز ۱۱ مایکروسافت، احتمالاً به‌زودی رفع خواهد شد.

به گزارش PCWorld، اواخر سال گذشته مشخص شد که ویندوز ۱۱ سرعت SSD را در برخی از رایانه‌ها کاهش می‌دهد. چنین ایرادهایی معمولاً بلافاصله پس از انتشار نسخه‌های جدید ویندوز آشکار نمی‌شوند و مایکروسافت مدعی شده که این مشکل را در به‌روزرسانی KB5007262 (که سال گذشته منتشر شد) رفع کرده است.

هنوز نمی‌دانیم آیا وصله‌ی نرم‌افزاری سال گذشته، همه‌ی مشکلات SSD را در ویندوز ۱۱ رفع کرده است یا خیر. به‌هرحال مایکروسافت وصله‌ی دیگری را منتشر کرده که به‌‌ نظر می‌رسد بخشی از آن به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم، مشکل کاهش سرعت SSD را حل کرده است.

به‌اعلام وب‌سایت تک‌ادوایزر، به‌روزرسانی امنیتی ماه فوریه‌ی مایکروسافت، سرانجام مشکل کاهش سرعت SSD ویندوز ۱۱ را رفع خواهد کرد. وب‌سایت Windows Latest نیز اعلام کرد که این به‌روزرسانی با شناسه‌ی KB5008353 شناخته می‌شود و برای تأیید رفع مشکل مورد اشاره، به‌روزرسانی اخیر را آزمایش کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ویندوز ۱۱ اکنون روی ۱۶ درصد از رایانه‌های شخصی ویندوزی نصب شده است
  • اجرای اپلیکیشن‌های اندروید روی ویندوز ۱۱ ماه آینده به‌طور عمومی دردسترس قرار خواهد گرفت

وصله‌ی نرم‌افزاری KB5008353 در‌ واقع یک به‌روزرسانی اختیاری است و اگر سیستم شما با کاهش سرعت مواجه نشده، نیازی به نصب آن نخواهید داشت. این به‌روزرسانی از هشتم فوریه‌ی ۲۰۲۲ در بخش Windows Update در‌ دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سیستم‌عامل ویندوز مثل همیشه، به‌روزرسانی‌های ضروری را به‌طور خودکار دانلود می‌کند. همچنین انتظار می‌رود مایکروسافت در این ماه یک به‌روزرسانی دیگر منتشر کند که شامل ارائه‌ی چند ویژگی کوچک، بهبود نوار وظیفه و پیش‌نمایشی از اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا