zoomit

بهترین لپ تاپ های اقتصادی و دانشجویی [آذر ماه ۱۴۰۱]

بهترین لپ تاپ های اقتصادی و دانشجویی [آذر ماه ۱۴۰۱]

متأسفانه لپ‌تاپ دیگر کالایی نیست که به‌راحتی بتوان آن را تهیه کرد. حالا برای خرید لپ‌تاپ نو در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید ۸ میلیون تومان هزینه کنید. در چنین وضعیتی، دانشجویان قشری هستند که بیشترین سختی را متحمل می‌شوند؛ کسانی که به‌دلیل وضعیت تحصیلی مجبور‌ند لپ‌تاپ تهیه کنند؛ ولی اکثرشان نمی‌توانند چند ۱۰ میلیون تومان برای خرید لپ‌تاپ مناسب بپردازند.

بهترین لپ‌تاپ اقتصادی مدلی است که بتواند با کمترین قیمت، همه‌ی وظایف روزمره را انجام دهد

وضعیت نابه‌سامان بازار باعث شد راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ دانشجویی را تهیه کنیم. در این مقاله، قصد داریم بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت بازار را معرفی کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه، بهترین کامپیوتر شخصی قابل‌حمل را بخرید؛ البته فراموش نکنید منظور از «لپ‌تاپ ارزان‌قیمت» دستگاه‌هایی با قیمت بین ۶ تا ۲۵ میلیون تومان است.

دنیای لپ‌تاپ‌ شامل مدل‌های زیادی از برند‌های متنوعی است که هریک از آن‌ها با چندین مشخصات فنی عرضه می‌شوند؛ موضوعی که به پیچیدگی بیش‌از‌حد خرید، به‌خصوص برای کاربران عادی با اطلاعات اندک از دنیای سخت‌افزار می‌انجامد. به‌همین‌دلیل برای خرید لپ‌تاپ با هر بودجه‌ای، نکاتی مهم را ذکر می‌کنیم که با در‌نظرگرفتن آن‌ها، بهترین گزینه را برای کاربری خود می‌توانید انتخاب کنید؛ حتی گزینه‌ای که شاید در فهرست پایین وجود نداشته باشد.

لپ‌تاپ‌های اقتصادی برای کاربری‌های عادی مانند گشت‌و‌گذار در اینترنت، کار با نرم‌افزارهای مجموعه آفیس، ویرایش سبک تصاویر، تماشای فیلم و لذت از موسیقی کاربرد دارند. با اینکه امکان اجرای نرم‌افزار‌های مهندسی دردسترس است، نباید انتظار اجرای سریع و بدون مشکل پروژه‌های سنگین را داشته باشید. با درنظرگرفتن کاربری‌های مذکور، به نکات زیر توجه کنید:

  • پردازنده‌ی مرکزی یا CPU مهم‌ترین عنصر در خرید لپ‌تاپ به‌شمار می‌رود. اول پردازنده را انتخاب کنید و سپس با‌‌توجه‌‌‌به آن لپ‌تاپ‌های مناسب خود را بیابید.
  • با وجود گزینه‌‌های ارزان‌تر مجهز به پردازنده‌های سلرون و پنتیوم، اما پیشنهاد ما حداقل مدل‌های مجهز به Core i3 است تا اگر در آینده به اموری با توان پردازشی بیشتر نیاز داشتید، با مشکل حادی مواجه نشوید؛ اما اگر هزینه‌ی زیادی نمی‌خواهید کنید، ناچار به خرید لپ‌تاپی پایین‌رده هستید.
  • در‌صورتی‌که بودجه زیادی ندارید، می‌توانید مدلی با ۴ گیگابایت رم بخرید تا در آینده ۴ گیگابایت رم دیگر به آن بیفزایید.
  • حافظه‌ی SSD نقش بسیار مهمی در عملکرد کامپیوتر ایفا می‌کند. با‌‌‌توجه‌‌‌به نبود SSD و استفاده از هارد دیسک‌های معمولی در اکثر لپ‌تاپ‌های این رده‌ی قیمتی، به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم افزودن SSD و جایگزین‌کردن آن با هارد دیسک‌ را پس از خرید لپ‌تاپ برنامه‌ریزی کنید. حتی تهیه‌ی حافظه‌ی SSD با ظرفیت خیلی کم برای ویندوز و نرم‌افزارهای اصلی، می‌تواند سرعت لپ‌تاپتان را افزایش چشمگیری دهد.

توجه کنید که در رده‌ی قیمتی لپ‌تاپ اقتصادی، یکی از راهکارها می‌تواند خرید لپ‌تاپ دست‌دوم با سخت‌افزار قوی‌تر از لپ‌تاپ نو باشد؛ اما ما این راهکار را برای کسانی که دانش سخت‌افزاری چندانی ندارند، به‌هیچ‌وجه پیشنهاد نمی‌کنیم؛ به‌ویژه اگر شخص فروشنده فرد آشنا و معتمدی نباشد. همچنین، پیشنهاد می‌شود حتماً «راهنمای خرید لپ‌تاپ دست‌دوم و استوک» را مطالعه کنید.


بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۷ میلیون تومان

اگر نخواهید لپ‌تاپ دست‌دوم بخرید، باید بدانید در زمان نگارش مقاله‌ی پیش‌ رو، حداقل باید حدود ۷ میلیون تومان برای خرید لپ‌تاپ اقتصادی هزینه کنید. در این بازه‌ی قیمتی، لپ‌تاپ‌های زیادی در بازار وجود دارد که اکثرشان هم مشخصات کم‌وبیش یکسانی دارند. در‌این‌میان، مدل‌هایی هستند که در‌مقایسه‌با سایر مدل‌ها، ارزش خرید بیشتری دارند و تجربه‌ی کاربری بهتری را دراختیارتان قرار می‌دهند. پیشنهاد می‌شود اگر انتظار سرعت و عملکرد نسبتاً خوبی از لپ‌تاپ خود دارید،‌ در این بازه‌ی قیمتی سراغ خرید لپ‌تاپ دست‌دوم از یک فروشنده‌ی قابل‌اطمینان بروید.

IdeaPad 3 لنوو – ۱۴IGL05

lenovo-ideapad-3 لپ تاپ

اگر بودجه‌ای که برای خرید لپ‌تاپ در نظر گرفته‌اید، کمتر از ۱۰ میلیون تومان است، احتمالاً می‌دانید که باید گزینه‌ی خود را اکثراً از بین لپ‌تاپ‌هایی با پردازنده‌های دو یا نهایتاً چهار هسته‌ای و نمایشگرهای HD با رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی کم‌ظرفیت و کم‌سرعت انتخاب کنید.

ارزان‌ترین مدل «IdeaPad 3 لنوو» از نمایشگر ۱۴ اینچی TN مات با وضوح HD، رم ۴ گیگابایت DDR4، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل Pentium N5030 و یک ترابایت هارددیسک بهره می‌برد. پردازنده‌ی پنتیوم N5030 که محصول اقتصادی سال ۲۰۲۰ اینتل است، می‌تواند به‌خوبی از‌پس مرور وب، کار روی اسناد آفیس، پخش مدیا و سایر کارهای محاسباتی روزانه برآید؛ اما درزمینه‌ی بازی، گرافیک یکپارچه‌ی Intel UHD 605 یکی از پردازنده‌های گرافیکی ضعیف‌ موجود به‌حساب می‌آید که فقط برای سبک‌ترین بازی‌ها مناسب است.

این دستگاه با وزنی معادل ۱٫۵ کیلوگرم و بدنه‌ای پلاستیکی از دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0 و یک HDMI استفاده می‌کند؛ همچنین باتری کم‌ظرفیت ۳۵ وات‌ساعتی آیدیاپد ۳ حدوداً تا ۳ ساعت بدون برق دوام خواهد آورد.

مقایسه قیمت IdeaPad 3 لنوو در فروشگاه‌های مختلف

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۹ میلیون تومان

V15 لنوو

بهترین لپ تاپ های اقتصادی لنوو آیدیا پد 1

اگر بودجه خود را تا ۹ میلیون تومان افزایش دهید، «لپ‌تاپ V15 لنوو» را با پردازنده‌ی اینتل Pentium N5030، گرافیک یکپارچه‌ی اینتل UHD Graphics 605، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی HD، یک ترابایت هارد و چهار گیگابایت رم می‌توانید بخرید که از نمایشگر بزرگ‌تر نسبت‌به مدل قبلی بهره می‌برد؛ همچنین درگاه جک هدفون و کارت‌خوان نیز در بدنه‌ی این دستگاه دیده می‌شود، ضمناً وزن آن نیز حدود ۳۵۰ گرم از مدل قبلی سنگین‌تر خواهد بود.

قیمت این مدل V15 حدود ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که می‌توان با پرداخت مبلغ نه‌چندان زیادی از فروشنده خواست که در صورت امکان حافظه‌ی SSD با ظرفیت حداقل ۲۵۶ گیگابایت به آن اضافه کند تا تجربه‌ی کاربری به‌مراتب بهتری را داشته باشید.

مقایسه قیمت V15 لنوو در فروشگاه‌های مختلف

انتخاب جایگزین: IdeaPad L3 لنوو

بهترین لپ تاپ اقتصادی و دانشجویی - لنوو ایدیا پد ۳ ال ۳ | lenovo IdeaPad 3 L3

اگر می‌خواهید از لپ‌تاپ خود بیشتر برای تماشای انواع محتوای تصویری استفاده کنید؛ وضوح نمایشگر برای شما اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. دراین‌صورت پیشنهاد می‌شود سراغ لپ‌تاپ «IdeaPad L3 لنوو» با نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ Full HD بروید که حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم یکسانی با دو مدل معرفی شده قبلی دارد؛ البته پردازنده‌ی آیدیاپد L3 سلرون ۶۳۰۵ اینتل است که از معماری نسبتاً به‌روز ۱۰ نانومتری بهره‌ می‌برد؛ اما چون هسته‌های حقیقی و مجازی آن نصف تعداد موجود در پنتیوم است، طبیعتاً قدرت پردازشی آن نیز به‌همان نسبت کم‌تر خواهد بود.

مقایسه قیمت IdeaPad L3 لنوو در فروشگاه‌های مختلف

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۰ میلیون تومان

IdeaPad 3 – 15IIL05 لنوو

lenovo-ideapad-3 لپ تاپ

رده‌ی قیمتی حدود ۱۰ میلیون تومان، جایی است که می‌توان لپ‌تاپی با پردازنده‌های Core i3 اینتل را خرید و بعدها با هزینه‌ی ناچیز و اضافه‌کردن حافظه‌ی SSD و کمی رم بیشتر، تا چند سال از لپ‌تاپ به‌خوبی استفاده کرد.

لپ‌تاپ اقتصادی «IdeaPad 3 لنوو» با وزنی معادل ۱٫۶ کیلوگرم از نمایشگر ۱۴ اینچ TN مات با وضوح FHD، پردازنده‌ی نسل‌دهمی اینتل Core i3-1005G1، یک ترابایت هارد و ۴ گیگابایت رم DDR4 بهره می‌برد؛ البته این لپ‌تاپ با وجود به‌روز‌بودن از درگاه تایپ C و درگاه شبکه پشتیبانی نمی‌کند و تنها دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0، یک HDMI و یک درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون دارد. بلندگوهای استریو و باتری ۳۵ وات‌ساعتی از دیگر مشخصات لپ‌تاپ مذکور به‌شمار می‌آیند.

مقایسه قیمت IdeaPad 3 لنوو در فروشگاه‌های مختلف

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۱ میلیون تومان

VivoBook Go 14 Flip TP1401KA ایسوس

بهترین لپ تاپ اقتصادی و دانشجویی - ایسوس ویووبوک گو ۱۴ فلیپ -ASUS VivoBook Go 14 Flip

اگر به‌دنبال لپ‌تاپی بسیار سبک و جمع‌وجور هستید که نمایشگر خوبی هم داشته باشد، می‌توانید سراغ «VivoBook Go 14 Flip ایسوس» بروید؛ البته از نظر قدرت پردازشی باوجود پردازنده‌ی اینتل Celeron N4500 نمی‌توان انتظار زیادی از این دستگاه داشت، هرچند که ۲۵۶ گیگابایت SSD و چهار گیگابایت رم DDR4 در بطن این ویوو بوک ایسوس حضور دارند. همان‌طورکه از پسوند Flip چسبیده به نام این دستگاه برمی‌آید، نمایشگر ۱۴ اینچ FHD آن تا حدود زوایای ۱۸۰ درجه می‌تواند خم شود، باتری به‌کار رفته در Go14 فلیپ، هم از نوع دو سلولی و ۳۹ وات‌ساعتی است.

مقایسه قیمت VivoBook Go 14 Flip ایسوس در فروشگاه‌های مختلف

انتخاب جایگزین: V15 G2 لنوو

بهترین لپ تاپ اقتصادی و دانشجویی - لنوو وی ۱۵ - Lenovo V15 G2

نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ FHD، پردازنده‌ی نسل یازدهمی اینتل Core i3-1115G4 و ۲۵۶ گیگابایت SSD از امکانات لپ‌تاپ جذاب «لنوو V15 G2‌» است. مشخصات دیگر تغییر شاخصی نسبت‌به مدل‌های قبلی ندارند؛ همچنین وجود یک درگاه تایپ C و درگاه شبکه نیز دو مزیت دیگر برای V15 محسوب می‌شوند.

مقایسه قیمت لنوو V15 G2‌ در فروشگاه‌های مختلف

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۲ میلیون تومان

IdeaPad 3 لنوو-CAD

lenovo-ideapad-3 لپ تاپ

«لپ‌تاپ IdeaPad 3 لنوو» تقریباً اکثر نیازهای عموم دانشجویان را به‌خوبی پوشش خواهد داد. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ FHD، حافظه‌ی هیبریدی ۱ ترابایت هارد و ۲۵۶ گیگابایت SSD، پدازنده‌ی Core i3-1115G4 اینتل، ۸ گیگابایت رم و باتری ۳۵ وات‌ساعت از ویژگی‌های کلیدی این مدل از ایدیاپد ۳ لنوو به‌حساب می‌آیند؛ البته این دستگاه اقتصادی نیز از وجود درگاه تایپ C و درگاه شبکه بی‌بهره است.

گفتنی است در این رده‌ی قیمتی بازهم مدل دیگری از «لپ‌تاپ لنوو V15 G2‌» وجود دارد که از رم ۱۲ گیگابایت DDR4‌ بهره می‌برد و در دیگر مشخصات با مدل معرفی‌شده در بازه‌ی قیمتی پیشین هم‌خوانی دارد.

IdeaPad 3 لنوو در فروشگاه‌های مختلف

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۵ میلیون تومان

V15 لنوو

بهترین لپ تاپ های اقتصادی لنوو آیدیا پد 1

یکی از بهترین مدل‌های «لپ‌تاپ V15 لنوو» را می‌توان با پردازنده‌ی AMD Ryzen 5500U،‌ نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ Full HD، ۸ گیگابایت رم DDR4-3200 و یک ترابایت هارد خرید. پیشنهاد می‌شود یا هارد را با یک SSD جایگزین کنید یا درصورت امکان یک SSD به مجموع حافظه‌ی دستگاه اضافه کنید تا تجربه‌ی بسیار خوبی از یک لپ‌تاپ اقتصادی قدرتمند داشته باشید. ضمناً باقی امکانات دستگاه درست مانند دیگر مدل‌های V15 است که از ذکر مجدد آن‌ها خودداری می‌کنیم.

مقایسه قیمت V15 لنوو در فروشگاه‌های مختلف

انتخاب جایگزین: ThinkBook 15 G2 لنوو

بهترین لپ تاپ های اقتصادی لنوو تینک بوک 15 - Lenovo ThinkBook 15 G2

«ThinkBook 15 G2 لنوو» علاوه‌بر داشتن پردازنده‌ی نسل یازدهمی Core i3-1115G4 اینتل، از گرافیک مجزای GeForce MX450 انویدیا نیز بهره می‌برد. وجود ۲۵۶ گیگابایت SSD و دو درگاه تایپ C به‌همراه بلندگوهای داخلی استریو با فناوری Dolby Audio و نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ FHD بر ارزش خرید این لپ‌تاپ اقتصادی لنوو می‌افزاید. مدل بدون پردازنده‌ی گرافیکی مجزای تینک‌بوک ۱۵ حدود یک میلیون تومان ارزان‌تر است؛ پس هنگام خرید دقت لازم را داشته باشید.

مقایسه قیمت ThinkBook 15 G2 لنوو در فروشگاه‌های مختلف

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۶ میلیون تومان

modern 15 ام‌‌اس‌‌‌آی

msi-modern-15 لپ تاپ

لپ‌تاپ «modern 15 A11M ام اس آی» با داشتن بدنه‌ی فلزی از کیفیت ساخت مطلوب و وزن مناسب ۱٫۶ کیلوگرمی برخوردار است. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی IPS‌ با وضوح FHD، پردازنده‌ی اینتل Core i3-1115G4، فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی SSD و ۸ گیگابایت رم DDR4 از دیگر امکانات لپ‌تاپ MSI هستند. علاوه‌بر WIFi 6 و بلوتوث ۵.۱ و انبوهی از درگاه‌های مختلفUSB 3.0 و USB-C، این لپ‌تاپ از درگاه کارت حافظه نیز بهره می‌برد.

مقایسه قیمت modern 15 ام اس آی در فروشگاه‌های مختلف

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۷ میلیون تومان

IdeaPad 3 لنوو

lenovo-ideapad-3 لپ تاپ

پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قدرتمند AMD Ryzen 7 5700U، هشت گیگابایت رم DDR4، یک ترابایت هارد و نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ FHD از امکانات مهم این مدل از «لپ‌تاپ IdeaPad 3 لنوو» به‌شمار می‌روند. پیشنهاد می‌شود بازهم با هماهنگی با فروشنده هارد را با SSD تعویض کنید تا یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی از نظر سرعت و قدرت پردازشی را داشته باشید.

همچنین در این بازه‌ی قیمتی مدل دیگری از «لپ‌تاپ V15 G2 لنوو» با پردازنده‌ی مرکزی Core i5-1135G7 اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce MX350 انویدیا به‌همراه ۸ گیگابایت رم و یک ترابایت HDD موجود است که انتخاب خوب و جذابی برای کاربرانی است که نیازمند گرافیک مجزا هستند.

مقایسه قیمت لپ‌تاپ IdeaPad 3 لنوو در فروشگاه‌های مختلف

در بازه‌ی قیمتی ۱۸ میلیون تومان تا حدود ۲۰ میلیون تومان گزینه‌ی چندان درخورتوجهی وجود ندارد که برتری خاصی دربرابر مدل‌های معرفی‌شده داشته باشد، ازاین‌رو، می‌توان با افزایش رم یا حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دستگاه‌های موجود را ارتقا داد؛ البته اگر به لپ‌تاپی خاص با نمایشگر ۱۳٫۳ اینچ OLED کیبورد جداشونده نیاز دارید، سراغ «VivoBook 13 Slate ایسوس» با حدود ۱۸ میلیون تومان می‌توانید بروید. این را در نظر بگیرید که قدرت پردازشی دستگاه مذکور در حدود مدل‌های ۱۰ میلیون تومانی خواهد بود.


بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۲۰ میلیون تومان

ThinkBook 15 G2 لنوو

بهترین لپ تاپ دانشجویی | لنوو تینک بوک 15

مقاله‌های مرتبط:

  • بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ
  • بهترین گوشی‌های بازار ایران
  • بهترین تبلت های بازار ایران
  • بهترین لپ تاپ های ایسوس

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها در رده‌ی قیمت ۲۰ میلیون تومان می‌تواند «تینک‌بوک لنوو مدل ۱۵ G2» باشد؛ چراکه با پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی Core i5 اینتل و گرافیک انویدیا MX450 ترکیب مناسبی از قدرت‌ پردازشی و گرافیکی دارد. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD، دو درگاه تایپ C با پشتیبانی از تاندربولت ۴ و DisplayPort و وزن مناسب ۱٫۷ کیلوگرمی از دیگر امکانات این لپ‌تاپ میان‌رده‌ی لنوو است. ناگفته نماند می‌توان با ارتقای رم هشت گیگبایتی و اضافه‌کردن حافظه‌ی SSD سرعت آن‌ را افزایش چشمگیری داد.

داشتن حسگر تشخیص اثرانگشت و جنس بدنه‌ی باکیفیت و فلزی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این لپ‌تاپ است. توجه کنید که قیمت لپ تاپ تینک بوک ۱۵ لنوو متغیر است و می‌توان با حدود ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان آن‌ را تهیه کرد.

مقایسه قیمت ThinkBook 15 G2 لنوو در فروشگاه‌های مختلف
خرید اینترنتی ThinkBook 15 G2 لنوو

انتخاب جایگرین: ۲۵۵ G8 اچ‌پی

بهترین لپ تاپ اقتصادی و دانشجویی - 255 G8 اچ پی

«۲۵۵ G8 اچ‌پی» با داشتن پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 5700U، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD، درگاه تایپ C و وزن ۱٫۷۵ کیلوگرمی می‌تواند جزو انتخاب‌‌های مناسب این رده‌ی قیمتی باشد. همچنین ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت SSD از دیگر امکانات ۲۵۵ G8 اچ‌پی محسوب می‌شوند.

مقایسه قیمت ۲۵۵ G8 اچ‌پی در فروشگاه‌های مختلف

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۲۳ میلیون تومان

GF63 Thin 10SC ام اس آی

بهترین لپ تاپ اقتصادی و دانشجویی - ام اس آی gf63 thin 11sc

اگر توان پردازشی و گرافیکی نسبتاً زیادی نیاز دارید و می‌توانید بودجه‌ی خود را تا حدود ۲۳ میلیون تومان افزایش دهید، پیشنهاد مناسبی برای شما داریم. «لپ‌تاپ GF63 Thin 10SC ام اس آی»، از پردازنده‌‎ی Core i5 10500H اینتل به‌همراه گرافیک GTX 1650 Max Q بهره می‌برد که این گرافیک به‌همراه خویشاوند نزدیکش، GTX 1650 ارزان‌ترین گرافیک‌های رایج بین گیمرها نیز محسوب می‌شوند.

همچنین، وجود ۸ گیگابایت رم پرسرعت DDR4، حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی SSD و نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی IPS با وضوح FHD، ارزش خرید لپ‌تاپ ام اس آی را افزایش می‌دهد. گفتنی است که این مدل از آیدیا پد گیمینگ لنوو از پردازنده‌ی نسبتاً قدیمی بهره می‌برد؛ اما ارزان‌ترین لپ‌تاپ حال‌حاضر بازار است که به گرافیک GTX 1650 مجهز شده و علاوه‌بر امکان انجام پروژه‌های دانشجویی گرافیک‌محور یا رندرینگ، ازپس اجرای بازی‌های متوسط با نرخ‌فریم معقول نیز برمی‌آید.

مقایسه قیمت GF63 Thin 10SC ام اس آی در فروشگا‌ه‌های مختلف

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۲۵ میلیون تومان

Victus 15-FA0031DX اچ‌پی

بهترین لپ تاپ اقتصادی و دانشجویی - اچ پی مدل ویکتوس ۱۵ | HP Victus 15

یکی از زیباترین و جدیدترین لپ‌تاپ‌هایHP مدل «Victus 15» است که با وجود CPU نسل دوازدهمی اینتل i5-12450H و GPU انویدیا GeForce GTX 1650 یکی از انتخاب‌های برتر برای انجام امور گرافیک‌محور و حتی بازی است. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ FHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، رم ۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت SSD از دیگر امکانات ویکتوس ۱۵ اچ‌پی به‌حساب می‌آیند. همچنین باتری این دستگاه ۵۲٫۵ وات‌ساعتی است.

مقایسه قیمت Victus 15-FA0031DX اچ‌پی در فروشگاه‌های مختلف

برای مطالعه‌ی اطلاعات فنی و قیمت لپ ‌تاپ و دیگر دستگاه‌های دیجیتال، به بخش دیتابیس newslan مراجعه کنید. در این بخش، می‌توانید درباره‌ی لپ‌تاپ‌ها تبادل‌نظر و دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود را مطرح کنید.

پرسش‌های متداول

بهترین لپ‌تاپ تا ۱۰ میلیون تومان کدام است؟

برای خرید بهترین لپ‌تاپ تا ۱۰ میلیون تومان پیشنهاد می‌کنیم که سراغ IdeaPad 3 لنوو بروید.

بهترین لپ‌تاپ تا ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

با اینکه لپ‌تاپ‌های زیادی در این بازه‌ی قیمتی وجود دارد، به‌عنوان بهترین لپ‌تاپ تا ۱۵ میلیون تومان، پیشنهاد می‌کنیم که V15 لنوو را تهیه کنید که تجربه‌ی نسبتاً کاملی از کامپیوتر قابل‌حمل را ارائه می‌کند.

بهترین لپ‌تاپ تا ۲۰ میلیون تومان کدام است؟

برای خرید بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان، دستگاهی با پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی Core i5 و حسگر تشخیص اثرانگشت و بهره‌مندی از تاندربولت ۴، لپ‌تاپ ThinkBook 15 G2 لنوو را تهیه کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا