zoomit

بهترین اپلیکیشن های پخش زنده فوتبال اندروید و آیفون

بهترین اپلیکیشن های پخش زنده فوتبال اندروید و آیفون

فوتبال یکی از ورزش‌هایی است که همیشه در آن اتفاقات جدیدی در جریان است؛‌ از جام جهانی گرفته تا لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا، همگی مسابقاتی هستند که عده‌ی زیادی از مردم برای تماشای آن‌ها زمان می‌گذارند.

دوستداران ورزش همیشه دوست دارند مسابقات را دنبال کرده و تیم محبوبشان را در زمین ببینند. آن‌ها همچنین همه اطلاعات و اخبار جدید را دنبال می‌کنند. در دنیای کنونی دیگر نیازی به تلویزیون و روزنامه نیست تا بتوان این کارها را انجام داد زیرا با گوشی هوشمند کوچکی که همین حالا نزدیک شما است می‌‌توان به همه‌ی موارد یادشده و حتی بیشتر دسترسی پیدا کرد.

جدیدترین اپلیکیشن‌های استریم برنامه‌های ورزشی به طرفداران اجازه می‌دهند در هر زمانی ویدیوهای مورد نظر خود را از هر گوشه‌ای از جهان تماشا کنند. البته، اکنون دنیای فناوری مملو از این نوع اپ‌ها است، درنتیجه چند مورد از بهترین‌های آن‌ها را برای معرفی به شما دست‌چین کرده‌ایم.

در زیر جزئیاتی را در مورد برخی از بهترین اپ های اندروید و iOS پخش برنامه‌های ورزشی مشخص کرده‌ایم. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه‌ را برای نیازهای خود انتخاب کنید. البته دقت داشته باشید که بعضی اپ‌های مذکور به منظور درآمدزایی از روش نشان دادن تبلیغات یا خرید درون برنامه‌ای استفاده می‌کنند. برای برخی از آن‌ها نیز بخش‌های رایگان و اشتراکی در نظر گرفته شده است.

برای شناخت بهترین اپلیکیشن‌های پخش زنده فوتبال اندروید و آیفون تا انتهای مقاله همراه newslan باشید.

ESPN

بنر قرمزی که روی آن ESPN نوشته شده

سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، iOS

ESPN به‌عنوان سوپراستار در دنیای استریم ورزشی شناخته می‌شود. شرکت توسعه‌دهنده آن در حال حاضر خدمات پیشرویی را به‌عنوان استریمر ورزشی ارائه می‌دهد. به‌طور متوسط، حدود ۱۰۰ میلیون بیننده آمریکایی در ماه از خدماتش استفاده می‌کنند و هر روز که می‌گذرد، این آمار افزایش می‌یابد.

اپلیکیشن ESPN دارای بسیاری از کانال‌های c6 است که از آن‌ها می‌توان به ESPN ،ESPN2 و ESPN Classic اشاره کرد. همه‌ی آن‌ها نیز ۲۴ ساعته فعال می‌مانند و جزئیات موثری در مورد طیف گسترده‌ای از رویدادهای ورزشی، اخبار و سایر تحلیل‌ها ارائه می‌دهند.

همین حالا می‌توانید ESPN را دانلود کرده و از امکانات فوق‌العاده‌اش استفاده کنید.


YipTV

بنر بنفش که روی آن به رنگ سفید ایکون YIP دیده می شود

سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، iOS، ویندوز

اگر می‌خواهید خود را از مشکلاتی که شبکه‌های تلویزیونی ایجاد می‌کنند رها کنید، YipTV بهترین گزینه برای شما است. اپلیکیشن مذکور گزینه‌ی فریمیوم جذابی را همراه با تعداد زیادی کانال زنده منحصر‌به‌فرد ارائه می‌دهد.

این پلتفرم روزبه‌روز در حال رشد است و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کانال تلویزیونی زنده را ارائه می‌کند که از ورزش تا سرگرمی و اخبار را پوشش می‌دهد. بنابراین، برای هر نوع بیننده‌ای چیزی منحصر‌به‌فرد برای تماشا وجود دارد. برخی از محبوب‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از EuroNews ،Bloomberg ،Flight Network ،BelN Sports و موارد دیگری که مخاطبان زیادی دارند.

می‌توانید با نصب YipTV به تماشای بازی تیم فوتبال مورد علاقه‌ی خود بپردازید.


۳۶۵ Scores

لوگوی 365 Score که در وسط صفحه است

سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، ویندوز

اپلیکیشن ۳۶۵ Scores دارای محتواهای زیادی درباره‌ی تنیس، بسکتبال، فوتبال، فوتبال آمریکایی و بسیاری دیگر از ورزش‌های محبوب جهان است. همچنین می‌توانید ازطریق اعلان‌های زنده، هایلایت‌ها، ویدیوها، جدول رده‌بندی و موارد مشابه به جزئیات بیشتری درباره مسابقات دسترسی داشته باشید. حال تصور کنید، تمام قابلیت‌های یادشده در پلتفرمی کاربرپسند ارائه می‌شوند.

با ۳۶۵ Scores می‌توانید تمام گل‌هایی که در جریان مسابقه در دروازه حریف نشانده می‌شوند بارها تماشا کنید. همچنین اعلان‌ها و کانال‌های ورزشی موردعلاقه قابل سفارشی‌سازی هستند.


LiveScore

لوگوی LiveScore روی بکگراند مشکی

سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، iOS

مهم نیست که کدام رویداد ورزشی را می‌خواهید از هر گوشه دنیا پیگیری کنید، LiveScore می‌تواند دسترسی فوری به تمام جزئیات را برای شما فراهم کند. این اپلیکیشن در سیستم‌عامل های اندروید و همچنین برای دستگاه‌های iOS استفاده می‌شود و دسترسی مستقیم به پخش زنده بازی‌هایی مانند کریکت، هاکی روی یخ، بسکتبال، تنیس و فوتبال را فراهم می‌کند.

LiveScore به دلیل رابط کاربری دوستانه و توانایی عملکرد عالی حتی زمانی که اتصال اینترنت کند است، رتبه بالایی دارد. این اپلیکیشن به‌گونه‌ای توسعه یافته که حتی هنگام نمایش برنامه با جزئیات بالا، داده نسبتاً کمی مصرف کند. دوستداران ورزش همچنین می‌توانند با اپ مذکور به اطلاعات فوری در مورد امتیازات لیگ‌ها و مسابقات مختلف دسترسی داشته باشند.

برای استفاده از این LiveScore، کاربران باید سیستم‌عامل اندروید ۲ یا بالاتر روی گوشی خود داشته باشند و اگر می‌خواهید با این برنامه در آیفون یا آیپد خود پخش زنده ورزش را تماشا کنید، iOS شما باید iOS 8 یا بالاتر باشد.


CBS Sports

لوگوی CBS Sports

سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، iOS

حال سراغ اپ استریم برنامه ورزشی پیشرفته‌ای می‌رویم که در iOS و اندروید موجود است. با CBS Sports کاربران می‌توانند هم‌زمان با دسترسی به آخرین اطلاعات مربوط به همه رویدادهای ورزشی در سراسر جهان، از پخش زنده مسابقات لذت ببرند.

پس از دانلود و ثبت نام در این اپلیکیشن، باشگاه ورزشی مورد علاقه خود را انتخاب کنید زیرا برنامه مذکور اعلان‌های فوری در مورد امتیازات، ترکیب تیم‌ و اطلاعات مهم دیگر را به شما ارائه می‌دهد. CBS Sports به کاربران اجازه می‌دهد حداقل هشت بازی را در یک زمان و حتی در یک صفحه‌نمایش دنبال کنند.

از دیگر قابلیت‌های CBS Sports می‌توان به امکان شخصی‌سازی آن نیز اشاره کرد.


FlashScore

لوگوی FLASHScore در صفحه مشکی قرمز

سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، iOS

این اپ می‌تواند تمام جزئیات مربوط به تیم‌های مورد علاقه را در اختیارتان قرار دهد و هنگامی که قادر به تماشای مسابقات زنده نیستید، اطلاعات مهم را دردسترس شما می‌گذارد.

FlashScore دسترسی آسان به ۵۰۰۰ مسابقه و ۳۰ نوع ورزش مختلف را فراهم می‌کند. همچنین با اعلان‌های فوری، زمان‌بندی مسابقات را به شما یادآوری می‌کند.

همین حالا این اپلیکیشن را در گوشی اندرویدی یا iOS خود دانلود کرده و از امکانات جذاب آن استفاده کنید.


iFlix

لوگوی Flix در صفحه بنفش

سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، iOS

iFlix که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، به‌طور خاص برای ارائه آخرین اخبار و به‌روز‌رسانی ورزش‌های مورد علاقه و همچنین پخش مسابقات متنوع و بسیاری ویژگی دیگر توسعه یافته است.

البته اپلیکیشن مذکور تنها برای پخش برنامه‌های ورزشی نیست و کاربران می‌توانند از آن برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌‌های مختلف نیز استفاده کنند. iFlix به شما قول تجربه‌ای بدون مشکل هنگام تماشای فوتبال یا هر برنامه‌ی دیگر را می‌‌دهد.


Live Football on TV

لوگوی اپلیکیشن تماشای فوتبال به رنگ سبز

سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، iOS

همان‌طورکه از نام آن مشخص است، Live Football on TV اپلیکیشنی است که با دردسترس قرار دادن پخش زنده‌ی فوتبال کاربران ورزش‌دوست خود را راضی نگه می‌دارد. افراد می‌توانند بدون پرداخت هیچ پولی، پخش مستقیم را ازطریق چندین کانال رسمی موجود در این برنامه مشاهده کنند.

از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن مذکور می‌توان به اطلاعات برنامه‌ی تیم‌ها، به‌روزرسانی‌های مهم، اخبار و آنالیز بازی‌های در حال انجام و آینده اشاره کرد.


Live NetTV

لوگوی قرمز رنگ اپلیکیشن تماشای فوتبال LiveNetTV

سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، iOS

آیا اپلیکیشنی می‌خواهید که تعداد بسیار زیادی کانال ورزش و سرگرمی را به‌طور کاملاً رایگان دراختیار شما قرار دهد؟ NetTV یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار است. با استفاده از آن در دستگاه خود، به بیش از ۷۰۰ کانال برای پخش مستقیم فوتبال، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و … دسترسی پیدا می‌کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های NetTV این است که برای هر شبکه چند لینک مختلف ارائه می‌دهد که اگر یکی از آن‌ها کار نکرد سراغ بعدی بروید. همین مسئله باعث می‌شود بتوانید باخیال راحت از تماشای برنامه مورد علاقه‌ی خود لذت ببرید.


۸ AOS TV

بنر معرفی اپلیکیشن AOSTV

سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، iOS

AOS TV برنامه برتری برای تماشای فوتبال زنده در دستگاه‌های آیفون و اندرویدی، بدون هیچ دردسری است. شرکت توسعه‌دهنده‌ی آن ادعا می‌کند بیش از ۱۰۰۰ کانال برای پخش زنده فوتبال، فیلم‌ها ، اخبار و برنامه‌های تلویزیونی ارائه می‌دهد که می‌توانید از هر جای دنیا آن‌ها را تماشا کنید.

پخش مستقیم بازی فوتبال یکی از گزینه‌های بسیار خوب این اپلیکیشن است.


Live Soccer TV

بهترین اپلیکیشن های پخش زنده فوتبال اندروید و آیفون

سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، iOS

مقاله‌ی مرتبط:

  • معرفی بهترین اپلیکیشن های کتابخوان

با داشتن بیش از یک میلیون دانلود در فروشگاه گوگل پلی، Live Soccer TV پخش زنده از همه رویدادهای مهم فوتبال در کانال‌های رسمی مختلف را ارائه می‌دهد. این شرکت ادعا می‌کند تقریباً در هر کشور جهان به بیش از ۴۰۰۰ کانال دسترسی دارد.

با Live Soccer TV پیدا کردن تاریخ و زمان مسابقات آینده و موارد دیگر بسیار آسان است. مهم‌تر از همه، شما مانند برنامه‌های رایگان دیگر تبلیغات آزاردهنده دریافت نمی‌کنید و همین مسئله آن را به بهترین برنامه پخش فوتبال برای آیفون و اندروید تبدیل می‌کند.


کلام آخر

بهتر است به‌عنوان دوستدار ورزش همیشه اپلیکیشنی در گوشی هوشمند خود داشته باشید که بتوانید به کمک آن در سریع‌ترین حالت ممکن به تماشای برنامه‌ها و مسابقات محبوب خود بپردازید. در این مقاله تعدادی از بهترین اپ‌های پخش زنده فوتبال اندروید و آیفون را به شما معرفی کردیم. هر کدام که دوست دارید دانلود و از آن استفاده کنید.

در انتها از شما می‌خواهیم اگر اپلیکیشن دیگری نیز وجود دارد که در فهرست ما نیست، لطفاً نام آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا