zoomit

برخلاف تصور، اپل واچ اولترا گران‌قیمت‌ترین ساعت هوشمند اپل نیست

برخلاف تصور، اپل واچ اولترا گران‌قیمت‌ترین ساعت هوشمند اپل نیست

چهارشنبه‌ی گذشته، اپل در رویداد Far Out ساعت هوشمند جدیدی به نام اپل واچ اولترا را معرفی کرد که به‌دلیل قابلیت‌های ویژه‌اش در کانون توجه قرار گرفت؛ اما هم‌زمان برچسب قیمت ۷۹۹ دلاری باعث تعجب خیلی‌ها شد. اپل واچ اولترا ساعت گران‌قیمتی است؛ اما نه گران‌قیمت‌ترین ساعت هوشمند دنیا و نه حتی گران‌قیمت‌ترین ساعت سری اپل واچ.

به‌گزارش newslan، طراحی اپل واچ اولترا جدید است و از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌برد و قابلیت‌هایی ویژه‌ای به ورزش‌کاران حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این ساعت به بدنه‌ی ۴۹ میلی‌متری تیتانیومی و دکمه‌ی چرخانِ بازطراحی‌شده و دکمه‌ی کاملاً جدیدی مجهز است که امکان شخصی‌سازی آن وجود دارد. اپل واچ اولترا از اتصال سلولار نیز برخوردار است و با هربار شارژ تا ۳۶ ساعت دوام می‌آورد.

سایر ساعت‌هایی که اپل عرضه می‌کند، معمولاً دو تا چند مدل مختلف دارند. مدل پایه‌ی هیچ‌یک از ساعت‌های اپل به‌اندازه‌ی Apple Watch Ultra گران‌قیمت نیست؛ اما شرکت کوپرتینویی ساعت‌های دیگری نیز می‌فروشد که قیمتشان از ۷۹۹ دلار عبور می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

  • اپل واچ اولترا با ابعاد غول‌پیکر و دکمه‌ی اضافی برای ورزشکاران رونمایی شد
  • قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ اولترا اعلام شد

اپل واچ سری ۸ در حالت عادی بدنه‌ی آلومینیومی دارد؛ ولی در مدل‌ فولادی با بندهای ویژه نیز دردسترس قرار می‌گیرد و قیمت یکی از مدل‌های فولادی این ساعت ۷۹۹ دلار است. قیمت‌ مدل‌های دیگری از اپل واچ سری ۸ با بند ویژه و بدنه‌ی فولادی به ۱٬۷۵۰ دلار نیز می‌رسد.

سال گذشته، اپل ساعت سری ۷ را در مدل سرامیکی نیز روانه‌ی بازار کرد. آن ساعت اکنون ازطریق خُرده‌فروشی‌های رسمی با قیمت حدوداً ۹۳۰ دلار فروخته می‌شود. پیش‌تر مدل‌های دیگری از اپل واچ با یاقوت کبود و بدنه‌ی تیتانیومی نیز به روش مشابهی با قیمت بیشتر از ۷۹۹ دلار دردسترس قرار گرفته‌اند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا