zoomit

این مدل قرمز آیفون ۱۵ پرو است!

این مدل قرمز آیفون ۱۵ پرو است!

پیش از معرفی گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۵، شایعات زیادی در مورد رنگ‌های احتمالی آن‌ها وجود داشت و حتی رندرهای باکیفیتی از رنگ قرمز تیره آیفون ۱۵ پرو بیرون آمده بود.

ازآنجاکه اپل معمولاً مدل‌های پرو آیفون را در رنگ‌های خاص روانه باز می‌کند، انتظار می‌رفت آیفون ۱۵ پرو نیز با پیروی از همین قاعده به رنگ قرمز مزین شود. با معرفی خانواده‌ی آیفون ۱۵، امید تمام کسانی که انتظار رنگ ویژه و چشمگیری را برای مدل پرو می‌کشیدند، تا حدی بر باد رفت.

اپل برای رنگ‌بندی سری آیفون ۱۵ کم‌کاری نکرد. آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در رنگ‌های جوان‌پسند عرضه شدند، اما شدت رنگ بدنه‌ی آن‌ها از سوی بسیاری از کاربران مورد انتقاد قرار گرفت. مدل آبی آیفون ۱۵ بیشتر از آنکه آبی باشد، به سفیدی می‌زند. از طرفی در بین مدل‌های پرو، صرفاً رنگ تیتانیومِ طبیعی مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس گزارش‌های مقدماتی، استقبال مردم از آیفون ۱۵ طبق انتظار اپل پیش نرفته است. آمار رسمی چین نشان می‌دهد استقبال ساکنان این کشور از آیفون ۱۵ تا ۴٫۵ درصد کمتر از آیفون ۱۴ بوده؛ آن هم در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد اپل با فروش انفجاری آیفون ۱۵، جایگاه نخست سامسونگ را در بازار موبایل تصاحب کند.

استقبال کمتر از انتظار مردم از آیفون ۱۵، تعجب‌برانگیز است. اپل امسال مدل‌های معمولی را بسیار بهتر از قبل کرده و برای اولین‌بار در مدل‌های پرو سراغ پردازنده سه نانومتری و دوربین چهارمنشوری رفته است. اپل حتی برای تضمین فروش محصولات جدیدش تصمیم گرفت قیمت گوشی آیفون ۱۵ را نسبت‌به قیمت گوشی آیفون ۱۴ افزایش ندهد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا