zoomit

ایلان ماسک: وانت سایبرتراک تسلا می‌تواند از رودخانه و دریاچه عبور کند

ایلان ماسک: وانت سایبرتراک تسلا می‌تواند از رودخانه و دریاچه عبور کند

آن‌طور که به نظر می‌رسد سایبرتراک، وانت خبرساز تسلا با طراحی عجیب، قرار است محصولی چندوظیفه‌ای باشد. ایلان ماسک، مدیرعامل خودروساز بزرگ آمریکایی، گفته است که سایبرتراک می‌تواند تا حدی در نقش قایق ظاهر شود. به گفته‌ی ایلان ماسک ضد آب بودن سایبرتراک باعث می‌شود این وانت برقی از رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و حتی دریاهایی که چندان متلاطم نیستند عبور کند.

براساس گزارش سی‌نت، فعلاً مشخص نیست که سایبرتراک تسلا چه محدودیت‌هایی در زمینه‌ی عبور از آب دارد. چه می‌شود اگر سایبرتراک به هنگام حضور در آب، دچار نقص فنی شود؟ خودروهای تسلا محصولاتی ایمن هستند، اما در گذشته بارها به دلیل مواردی مثل آتش‌سوزی یا تصادف در حالت استفاده از اتوپایلت خبرساز شده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

  • ایلان ماسک افزایش قیمت وانت برقی سایبرتراک را تأیید کرد
  • تسلا بدنه خودرو Cybertruck را با دستگاه‌های ریخته‌گری چندمیلیون‌دلاری قالب‌بندی می‌کند

ایلان ماسک در اوایل سال ۲۰۱۷ گفت خودروهای تسلا تا ۶ ماه دیگر کاملاً خودران می‌شوند، بااین‌حال قابلیت Full Self-Driving تا سال ۲۰۲۱ دردسترس قرار نگرفت. البته این قابلیت خودرو را کاملاً خودران نمی‌کند. ماسک همچنین در سال ۲۰۱۷ گفته بود مردم می‌توانند به‌لطف تونل‌های هایپرلوپ، در عرض ۲۹ دقیقه از نیویورک به واشینگتن سفر کنند. این وعده نیز رنگ حقیقت به خود نگرفته است.

با در نظر گرفتن وعده‌های پرتعداد ایلان ماسک، بهتر است تا زمان عرضه‌ی سایبرتراک منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این خودرو واقعاً می‌تواند از رودخانه عبور کند یا نه. تسلا قبلا گفته بود تولید وانت برقی سایبرتراک در سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود، اما این فرایند اکنون برای سال ۲۰۲۳ تعیین شده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا