zoomit

اکسپریا ۱ مارک ۵ احتمالا با دوربین سلفی دوگانه و قیمت کمتر از مارک ۴ عرضه می‌شود

اکسپریا ۱ مارک ۵ احتمالا با دوربین سلفی دوگانه و قیمت کمتر از مارک ۴ عرضه می‌شود

اگر سونی به سنت‌های چند سال اخیر پای‌بند باشد، در ماه‌های آینده با فرا رسیدن سال ۲۰۲۳ جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود یعنی اکسپریا وان مارک ۵ را رونمایی می‌کند. پیش‌تر جزئیاتی درباره‌ی دوربین این گوشی کسب کرده‌ بودیم، بااین‌حال به گزارش نوت‌بوک‌چک، دوربین Sony Xperia 1 V بار دیگر در شایعه‌ها ظاهر شده است.

یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو می‌گوید نسل بعدی گوشی‌های رده‌بالای سری اکسپریا وان در پنل جلویی دوربین‌های بیشتر و در پنل پشتی دوربین‌های کمتری خواهد داشت. پیش‌تر گفته شده بود اکسپریا وان جدید در بالای نمایشگرش و در داخل حاشیه‌ی دستگاه، «سوراخ‌هایی بسیار کوچک» برای دوربین‌های سلفی خواهد داشت. ظاهراً افزایش تعداد دوربین‌های جلویی که توسط افشاگر ویبو مطرح شده، به همین موضوع اشاره می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

  • سونی احتمالاً Xperia 1 V را برخلاف مدل قبل به حسگر دوربین جدید مجهز خواهد کرد
  • مشخصات و ویژگی‌های گوشی سونی اکسپریا وان مارک ۴

در همین حین ممکن است شایعه‌ی جدید به استفاده از دوربین سلفی دوگانه با طراحی مرسوم در اکسپریا ۱ مارک ۵ اشاره داشته باشد. نسل فعلی اکسپریا وان دوربین پشتی سه‌گانه دارد و ممکن است سونی در نسل جدید از دو دوربین با حسگر پروضوح‌تر استفاده کند.

از طرفی افشاگر دیگری می‌گوید سونی احتمالاً قیمت گوشی‌های پرچمدارش را در نسل جدید پایین می‌آورد. این افشاگر می‌گوید «عوامل مختلف» دست‌به‌دست هم می‌دهند و به سونی کمک می‌کنند قیمت نهایی اکسپریا ۱ مارک ۵ را کمتر از نسل قبل تعیین کند. نسل فعلی اکسپریا وان با قیمت هنگفت ۱٬۶۰۰ دلار دردسترس قرار دارد. گوشی‌های این سری به‌طور کلی دستگاه‌هایی گران‌قیمت بوده‌اند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا