zoomit

اپل واچ پرو احتمالاً با بندهای فعلی اپل سازگاری نخواهد داشت

اپل واچ پرو احتمالاً با بندهای فعلی اپل سازگاری نخواهد داشت

اپل احتمالاً در رویداد Far Out شانزدهم شهریور، ساعت هوشمند Apple Watch Pro را برای ورزش‌کاران حرفه‌ای رونمایی خواهد کرد. ماه‌ها است که شایعه‌هایی درباره‌ی این مدل بسیار مقاوم از اپل واچ می‌شنویم و هرچه به مراسم اپل نزدیک‌تر می‌شویم، شایعه‌های مرتبط به اپل واچ پرو بیشتر می‌شود.

در جدیدترین نمونه از افشاگری‌ها، گفته شده است که اپل واچ پرو با بندهای پیشین اپل سازگاری ندارد. به‌گزارش ۹to5Mac‌، اپل واچ پرو بدنه‌ای ۴۷ یا ۴۸ میلی‌متری خواهد داشت و این یعنی به بندی پهن‌تر نیاز دارد. اگر واقعاً چنین اتفاقی رخ دهد، برای اولین‌بار از زمان عرضه‌ی نسل اول اپل واچ، ساعت جدید اپل از بندهایی که قبلاً در بازار عرضه شده‌اند، پشتیبانی نمی‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

  • از نمایشگر بزرگ‌تر تا حسگر تشخیص دمای بدن؛ هرآنچه درباره اپل واچ پرو می‌دانیم
  • اپل احتمالاً نسل دوم اپل واچ پرو را نیز به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌کند

شایعه‌ها می‌گویند اپل واچ پرو قرار است طراحی ساعت‌های اپل را به تکامل برساند و از لبه‌ی تخت استفاده کند. این ساعت پرچم‌دار و گران‌قیمت که روی ورزش‌کاران حرفه‌ای متمرکز است، بدنه‌ای مقاوم‌تر از مدل‌های قبلی و عمر باتری بیشتری خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود اپل واچ پرو همچون اپل واچ سری ۸ به حسگر سنجش دمای بدن مجهز باشد. اپل در رویداد شانزدهم شهریور آیفون ۱۴ را نیز رونمایی می‌کند. ناگفته نماند newslan رویداد مورد‌انتظار اپل را به‌صورت جامع پوشش می‌دهد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا