zoomit

اپل برای انتخاب جانشین رهبر تیم طراحی خود با مشکل مواجه شده است

اپل برای انتخاب جانشین رهبر تیم طراحی خود با مشکل مواجه شده است

ایوانز هنکی، رهبر تیم طراحی اپل، چند ماه دیگر با این شرکت خداحافظی می‌کند و یافتن جایگزین او برای کوپرتینویی‌ها مشکل‌ساز شده است. بعد از جدایی جانی آیو، هنکی و آلن دای رهبری گروه را برعهده گرفتند.

به‌گزارش اپل اینسایدر، هنکی حدود ۲۰ سال با اپل همکاری می‌کرده و اکنون یافتن جایگزینی برایش دشوار است. طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، کوپرتینویی‌ها هنوز جانشینی برای او نیافته‌اند.

زمانی‌که جانی آیو شرکت خود LoveFrom را راه‌اندازی کرد، برخی اعضای تیم نیز با او همراه شدند. در سال ۲۰۱۵ و قبل از جدایی کامل از اپل، وی سِمَتی پاره‌‌وقت را برعهده گرفت. در همان سال، دیگر طراحان اپل ازجمله ریکو زورکندورفر، جولیان هونیگ، میکلو سیلوانتو و دانیله دی‌ایولییس این کار را ترک کردند.

از آن زمان، حداقل ۱۵ نفر از اعضای ارشد تیم طراحی آیو اپل را ترک کردند. به‌گفته‌ی منبعی آگاه، هنکی در بهار ۲۰۲۳ از کوپرتینویی‌ها جدا خواهد شد؛ اما قصد ندارد به LoveFrom بپیوندد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • حتی با خاموش‌بودن تنظیمات حریم‌ خصوصی آیفون، اپل اطلاعات زیادی از کاربران جمع‌آوری می‌کند

گروه کوچکی از طراحان صنعتی ارشد اپل را دانکن کر، بارت آندره، ریچارد هاوارث، پیتر راسل کلارک و بن شفر تشکیل می‌دهند. هاوارث که به‌مدت ۲۶ سال در اپل کار می‌کرد، بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ برای مدت کوتاهی به‌عنوان رئیس بخش طراحی صنعتی مشغول به‌کار بود؛ اما طبق گزارش‌ها در این سِمَت با مشکل مواجه شد.

اپل احتمالاً قرار نیست فرد کاملاً جدیدی را برای چنین موقعیت مهمی استخدام کند؛ بنابراین، انتخاب از میان کارمندان فعلی یا طراحان سابق محتمل‌تر است. یکی از اعضای گروه طراحی اپل می‌گوید: «جانشین هنکی باید شخصی از داخل شرکت باشد.»

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا