zoomit

اپل احتمالا تغییر ابعاد آیکون‌ها و ساده‌سازی رابط کاربری اپلیکیشن‌ها را در آیفون امکان‌پذیر می‌کند

اپل احتمالا تغییر ابعاد آیکون‌ها و ساده‌سازی رابط کاربری اپلیکیشن‌ها را در آیفون امکان‌پذیر می‌کند

براساس گزارش ورج به‌نقل از ۹to5Mac، اپل روی حالت جدیدی به نام Custom Accessibility Mode برای سیستم‌عامل iOS کار می‌کند. به‌نظر می‌رسد این حالت به دومین بتای توسعه‌دهنده‌ی سیستم‌عامل iOS 16.2 اضافه شده است. این حالت ویژه «راهی بهینه و قابل‌شخصی‌سازی برای استفاده از آیفون و آیپد» ارائه می‌دهد.

احتمالاً به موجب تغییرات جدید، کاربران آیفون می‌توانند یک‌سری از تنظیمات را تغییر دهند تا استفاده از گوشی ساده‌تر شود.

اسکرین شات فاش شده حالت Custom Accessibility Mode آیفون

براساس اسنادی که توسط ۹to5Mac مشاهده شده است، کاربران به‌لطف حالت Custom Accessibility Mode می‌توانند کارهایی مثل تغییر رابط کاربری اپلیکیشن‌های پیش‌فرض، افزایش ابعاد آیکون‌ها و متن‌ها و… را انجام دهند. در اسکرین‌شات‌های فاش‌شده می‌توانید ببینید که آیکون‌ها در صفحه‌ی اصلی بسیار بزرگ‌تر شده‌اند و تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری Messages دیده می‌شود. دکمه‌ی بزرگ Back نیز تغییری قابل توجه است.

تنظیمات تغییر آیکون و سایز متن در Custom Accessibility Mode آیفون

سیستم‌عامل iOS همین حالا نیز قابلیت‌های مفیدی در تنظیمات بخش Accessibility دارد، اما به‌لطف حالت سفارشی، دستِ کاربر برای استفاده از گوشی بازتر می‌شود.

فعلاً مشخص نیست که Custom Accessibility Mode در چه زمانی دردسترس قرار می‌گیرد. ۹to5Mac می‌گوید این حالت دردسترس تمامی کاربران بتای iOS نیست. اپل گاهی اوقات قابلیت‌های جدید را بسیار دیرتر به نسخه‌ی نهایی iOS اضافه می‌کند.

دیدگاه شما کاربران newslan درباره‌ی این خبر چیست؟

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا