zoomit

اولین ساعت هوشمند آیکو با نمایشگر دایره‌ای و قیمت منطقی رونمایی شد

اولین ساعت هوشمند آیکو با نمایشگر دایره‌ای و قیمت منطقی رونمایی شد

آیکو امروز اولین ساعت هوشمند خود را رونمایی کرد. این ساعت به ساعت ویوو واچ ۳ بسیار شبیه است و از همان پلتفرم BlueOS (به‌جای گوگل Wear OS) استفاده می‌کند.

نسخه‌ای از ساعت جدید آیکو از eSIM پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین، برخلاف اکثر ساعت‌های دارای سیستم‌عامل اختصاصی، می‌تواند به‌طور مستقل از گوشی هوشمند کار کند و به‌لطف فروشگاه اپلیکیشن، می‌توان کاربردهای جدیدی به آن اضافه کرد.

پنل جلویی ساعت هوشمند آیکو

iQOO

قطر ساعت آیکو ۴۶٫۱ میلی‌متر و ضخامتش ۱۱٫۳ میلی‌متر است. وزن ساعت بدون بند به ۳۶ گرم می‌رسد و امکان سفارش آن با سه‌ نوع بند مختلف وجود دارد.

ساعت آیکو از صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی اولد با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل بهره می‌برد. زمانی‌که بند را عوض می‌کنید، ساعت تشخیص می‌دهد و به‌طور خودکار واچ‌فیس منطبق با آن را بارگیری می‌کند.

پنل جلویی ساعت هوشمند آیکو و نمایش واچ‌فیس‌های مختلف

iQOO

فریم جانبی ساعت از دکمه‌ی چرخان در بالا و یک دکمه در پایین میزبانی می‌کند. میکروفون و اسپیکر نیز برای تماس بلوتوثی وجود دارد و در نسخه‌ی eSIM، می‌توانید ازطریق خود ساعت، تماس برقرار کنید.

سیستم ردیابی سلامت در طول روز از نور مرئی برای ردیابی ضربان قلب و سطح اکسیژن خون استفاده می‌کند و در شب به مادون قرمز متکی است تا ساعت با چراغ‌های چشمک‌زن خواب کاربر را مختل نکند.

آیکو ادعا می‌کند که حسگر چندکاناله‌ی ساعت جدیدش (هشت کانال برای ضربان قلب و ۱۶ کانال برای اکسیژن خون) به‌لطف الگوریتم یادگیری عمیق هنگام ردیابی ضربان قلب دقت ۹۷٫۷ درصدی ارائه می‌کند.

سیستم ردیابی خواب شامل اندازه‌گیری زمان خواب و امتیازدهی و طبقه‌بندی مرحله‌ی خواب می‌شود. اگر همه‌ی اعضای خانواده از یک ساعت هوشمند آیکو استفاده کنند، می‌توان از اپلیکیشن مخصوص گوشی برای به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات حیاتی با یکدیگر استفاده کرد.

جدیدترین ساعت هوشمند ویوو بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند. این ساعت برای انجام بهتر تمرینات می‌تواند شما را راهنمایی کند.

به‌لطف پشتیبانی از NFC می‌توان از ساعت هوشمند آیکو برای مواردی مانند حمل‌ونقل عمومی استفاده کرد. باتری ۵۰۵ میلی‌آمپرساعتی ساعت مذکور می‌تواند تا ۸ روز در حالت عادی و تا ۱۶ روز با فعال‌کردن حالت ذخیره‌ی انرژی دوام بیاورد.

ساعت هوشمند آیکو هم‌اکنون در چین برای خرید در‌دسترس است. قیمت ساعت هوشمند یادشده در مدل بلوتوثی با بند لاستیکی ۱٬۱۰۰ یوان (۱۵۰ دلار) است. مدل eSIM آن نیز حدود ۱٬۳۰۰ یوان (۱۷۹ دلار) قیمت دارد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا