zoomit

اندروید ۱۳ برای گلکسی S20 FE سامسونگ منتشر شد

اندروید ۱۳ برای گلکسی S20 FE سامسونگ منتشر شد

براساس گزارش GSMArena، سامسونگ رابط کاربری One UI 5.0 را برای گوشی گلکسی اس ۲۰ اف ای منتشر کرده است. به‌روزرسانی G780FXXUAEVK3 برای مدلی از این گوشی که تراشه‌ی اگزینوس ۹۹۰ دارد دردسترس قرار گرفته. حجم این به‌روزرسانی کمتر از دو گیگابایت است.

به‌روزرسانی One UI 5 گلکسی اس ۲۰ اف ای شامل جدیدترین پچ امنیتی اندروید است. گفته می‌شود این به‌روزرسانی در حال انتشار در اروپا و روسیه است و در روزهای آینده برای تعداد بیشتری از کاربران دردسترس قرار می‌گیرد. One UI 5.0 احتمالاً آخرین به‌روزرسانی مهمی است که Galaxy S20 FE دریافت می‌کند. این گوشی در سال ۲۰۲۰ با One UI 2.5 بر پایه‌ی اندروید ۱۰ عرضه شد.

مقاله‌های مرتبط:

  • سامسونگ تاریخ انتشار One UI 5 را برای دستگاه‌های مختلف اعلام کرد
  • بررسی One UI 5.0؛ طراحی و قابلیت‌های سامسونگ در اندروید ۱۳

سامسونگ هم‌زمان با گلکسی اس ۲۰ اف ای، به‌روزرسانی One UI 4.1.1 را برای تبلت گلکسی تب S6 لایت منتشر کرده است. این رابط کاربری از سیستم‌عامل اندروید ۱۲L که به‌طور ویژه برای تبلت‌ها بهینه شده استفاده می‌کند. کاربران ساکن در هند به‌روزرسانی P619XXU1AVJ2 را دریافت کرده‌اند که شامل پچ امنیتی جدید اندروید نیست. در حال حاضر مدل LTE تبلت سامسونگ به‌روزرسانی شده و مدل وای فای به‌زودی One UI 4.1.1 را دریافت خواهد کرد.

رابط کاربری One UI 5.0 که برای گلکسی S20 FE منتشر شده، شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل را امکان‌پذیر می‌کند، انیمیشن‌های جدیدی دارد و شامل یک‌سری تغییرات برای منوی تنظیمات است. این رابط کاربری در ابتدا برای پرچمداران سامسونگ منتشر شد و هم‌اکنون برخی از گوشی‌های میان‌رده نیز آن را دریافت کرده‌اند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا