zoomit

ال‌جی لپ‌تاپ‌های محبوب سری گرم را با پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل به‌روزرسانی کرد

ال‌جی لپ‌تاپ‌های محبوب سری گرم را با پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل به‌روزرسانی کرد

لپ‌تاپ‌های سری گرم (Gram) ال‌جی یکی از اولین انتخاب‌ها برای کسانی هستند که سرعت و قدرت را در فرم‌فکتوری سبک و نازک می‌خواهند. حالا جدیدترین اعضای این سری برای سال ۲۰۲۲ معرفی شده‌اند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل رسما معرفی شدند؛ نوید آغازی دوباره برای معماری x86

ال‌جی سری جدید لپ‌تاپ‌های گرم خود را در هفت عضو شامل چهار عضو با نمایشگرهای ۱۴ تا ۱۷ اینچ و دو عضو ۲ در ۱ یک نمایشگر قابل‌حمل می‌شوند. تمامی مدل‌ها از دوازدهمین نسل از تراشه‌های اینتل در کنار حافظه SSD NVMe و رم کم‌مصرف LPDDR5، استفاده می‌کنند. به‌گفته‌ی ال‌جی قدرت سخت‌افزاری سری جدید گرم ۲۰۲۲ در‌مقایسه‌با نسل پیشین پیشرفتی ۲۲ درصدی را تجربه کرده است.

تمامی مدل‌های جدید با وضوح نمایشگر ۲۶۰۰ × ۲۵۶۰، پنل IPS و نسبت صفحه ۱۶:۱۰ همراه خواهند بود. پنل‌های جدید از پوشش ۹۹ درصدی دامنه‌ی رنگی DCI-P3 بهره خواهند برد و نوید رنگ‌هایی جذاب‌تر را در‌کنار روشنایی بیشتر و تصاویری زنده‌تر می‌دهند.

علاوه‌بر بهبود‌های سخت‌افزاری گفته‌شده، کره‌ای‌ها ویژگی ال‌جی گلنس (LG Glance) را هم رونمایی کرده‌اند؛ ویژگی جذابی که به کارمندان دورکار اجازه می‌دهد امنیت بیشتری در زمان کارکردن با لپ‌تاپ داشته باشند. عملکرد تکنولوژی گلنس بدین‌شکل است که کاربر به‌محض بلند‌شدن از جلو لپ‌تاپ خود، دستگاه را قفل خواهد کرد و حتی اگر کسی از پشت‌سر در حال سرک‌کشیدن در لپ‌تاپ باشد، شما را باخبر خواهد کرد.

ویژگی جذاب دیگری که ال‌جی گلنس دراختیار کاربر قرار می‌دهد، انتخاب هوشمند مانیتور در زمان استفاده از چند مانیتور است؛ بدین‌صورت که لپ‌تاپ با زیرنظر‌گرفتن حرکات چشم، مانیتوری که به آن نگاه می‌کنید، شناسایی می‌کند و نشانگر ماوس را به آن انتقال می‌دهد. وجود چنین قابلیتی برای کاربرانی که از چند مانیتور استفاده می‌کنند، کاربردی خواهد بود و عملکرد بدون مشکل آن سطح رضایت کاربران از دستگاه را افزایش خواهد داد.

لپ‌تاپ‌های سری گرم ال‌جی درکنار مانیتور قابل حمل Gram +View

علاوه‌براین، مدل‌های جدید از وب‌کم‌هایی با ویژگی‌های جدید برای کنفرانس ویدئویی استفاده می‌کند و همانند مدل‌های پیشین استاندارد نظامی MIL-STD-810G را نیز دریافت کرده‌اند تا درمقابل هرآنچه برای خراب‌کردنش تدارک دیده‌اید، مقاوم باشد!

درنهایت، باید به نمایشگر قابل‌حمل Gram +View اشاره کنیم که با استفاده از آن می‌توانید از محیط کاری با نسبت ۳۲:۱۰ بهره‌مند شوید. نمایشگر قابل‌حمل ۱۶ اینچی ال‌جی که پیش‌تر نیز خبر معرفی آن را در newslan خوانده بودید، می‌تواند هم به‌صورت افقی و هم به‌صورت عمودی قرار گیرد. گفتنی است برق این نمایشگر از پورت USB-C تأمین می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ال‌جی مانیتور قابل حمل ۱۶ اینچی Gram +View با وضوح WQXGA و وزن ۹۹۰ گرم را معرفی کرد

در‌حال‌حاضر، ال‌جی اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه‌ی لپ‌تاپ‌های جدید سری گرم منتشر نکرده و تنها به «عرضه در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲» بسنده کرده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا