zoomit

افزایش ۱۵ درصدی فروش گوشی‌های هوشمند ریفربیش‌شده در سال ۲۰۲۱

افزایش ۱۵ درصدی فروش گوشی‌های هوشمند ریفربیش‌شده در سال ۲۰۲۱

گوشی هوشمند ریفربیش‌شده دستگاهی است که به سازنده بازگردانده می‌شود و برای سنجش وضعیت داخلی و خارجی مورد آزمایش قرار می‌گیرد. در نهایت نیز آن‌ را تعمیر می‌کنند تا بتوان دوباره از تلفن هوشمند مذکور استفاده کرد. چند روز پیش، سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ ۵G، گلکسی اس ۲۱ پلاس ۵G و گلکسی اس ۲۱ اولترا ۵G را به سری Re-Newed گوشی‌های ریفربیش‌شده‌ی خود که از فروشگاه آنلاین آن دردسترس است، اضافه کرد. اپل و سامسونگ از جمله تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند هستند که از فروش مدل ریفربیش‌شده‌ به شما خوشحال خواهند شد.

فون‌آرنا با استناد به گزارش منتشرشده توسط کانترپوینت می‌نویسد، آمار نشان می‌دهد که سال گذشته فروش دستگاه‌های ریفربیش‌شده‌ از ۴٫۵ درصد به ۱۵ درصد افزایش یافته است. گفته می‌شود افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای تلفن‌های ۵G به فروش مدل‌های ریفربیش‌شده‌ در سال گذشته کمک کرده است.

کانترپوینت می‌گوید با کمبود جهانی تراشه و سایر قطعات، برخی از خرده‌فروشان جهانی که به فروش دستگاه‌های جدید معروف هستند، به‌طور فزاینده‌ای تلفن‌های ریفربیش‌شده‌ را عرضه می‌کنند تا بتوانند تولید را ادامه دهند.

چارت نشان دهنده میزان فروش گوشی‌های ریفربیش‌شده در گشورهای مختلف

مقاله‌ی مرتبط:

  • اپل فروش مدل‌های ریفربیشد آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را آغاز کرد

داد‌ه‌های کانترپوینت نشان می‌دهد آمریکای لاتین بیشترین رشد سالانه در فروش دستگاه‌های ریفربیش‌شده را با ۲۹ درصد افزایش در سال گذشته داشته است. هند، دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند، با ۲۵ درصد افزایش سالانه در رتبه دوم قرار گرفت. همچنین چین، بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های ریفربیش‌شده را دارد، اما افزایش سالانه درآمد آن در سال گذشته تنها ۱۰ درصد بوده است. ایالات متحده‌ آمریکا با افزایش ۱۵ درصدی، سومین افزایش رشد سالانه را داشت.

اپل محبوب‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در بازار ریفربیش‌شده‌ است و سامسونگ در جایگاه بعدی قرار دارد. کانترپوینت می‌گوید بازار ثانویه محصولات ریفربیش‌شده به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد به برخی از محبوب‌ترین مدل‌ها با قیمت‌هایی که تا ۶۰ درصد تخفیف دارند، دسترسی داشته باشند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا