zoomit

اسنپ‌پی سرویس جدید اعتبار اقساطی خود را رونمایی کرد

اسنپ‌پی سرویس جدید اعتبار اقساطی خود را رونمایی کرد

به‌گزارش newslan، در رویداد یک‌‌روزه فیناپ که ۶ مرداد برگزار شد، مجید‌ حسامی، مدیرعامل اسنپ‌پی، درباره جدیدترین روندهای سرویس «الان بخر، بعداً پرداخت کن» یا همان BNPL و ظرفیت‌های آن در بازار ایران توضیحاتی را ارائه کرد. BNPL یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به‌خصوص در میان نسل جوان دارد. این شیوه پرداخت به‌ویژه در زمان همه‌گیری کرونا، با‌‌توجه‌‌به افزایش تمایل افراد به خرید آنلاین، استفاده از آن در جهان چند برابر شده است.

هم‌زمان با روندهای جدید اعتباردهی در سراسر دنیا، در ایران نیز اسنپ‌پی این سرویس را با عنوان سرویس اعتباری برای اولین‌بار در آذر ۱۳۹۹ ارائه کرد. به‌گفته حسامی، این شرکت امروز با بیش از یک‌میلیون کاربر فعال، بزرگ‌ترین لندتک ایران محسوب می‌شود که در سال ۱۴۰۰، رشد ۴ هزار و ۷۸۴ درصدی را تجربه کرده است.

مدیرعامل اسنپ‌پی به آمار میزان رضایت کاربران اشاره و اعلام کرد شاخص NPS اسنپ‌پی در سال گذشته ۷۱ درصد بوده است. این در حالی است که میانگین این شاخص بین کاربران سرویس‌های BNPL در دنیا ۳۸ درصد است. در این رویداد، اسنپ‌پی محصول جدید خود، یعنی سرویس اعتبار اقساطی را در حضور سایر کسب‌و‌کارهای فعال در این حوزه به‌طوررسمی معرفی و رونمایی کرد.

این سرویس اعتبار اقساطی اسنپ‌پی با شعار «الان بخر، در ۴ قسط پرداخت کن» یک مدل از سرویس اعتباری را ارائه کرده است که به کاربران امکان خرید کالای مدنظر و پرداخت هزینه‌های آن در ۴ قسط مساوی را می‌دهد. کاربران می‌توانند این اقساط را در ۴ ماه و بدون بهره و هزینه اضافه پرداخت کنند و برای دریافت این اعتبار به ارائه ضامن و وثیقه‌ نیاز ندارند.

آربی‌ باغومیان، مدیر ارشد تیم محصول اسنپ‌پی، نیز در معرفی این محصول گفت:

هدف از شکل‌گیری اسنپ‌پی ارائه راهکارهای مالی برای رفع نیازهای روز کاربران است. در همین زمینه، اسنپ‌پی با معرفی سرویس اعتبار اقساطی خود سعی در ایجاد تحولی بزرگ و رو به جلو در صنعت اعتبار خرد کشور دارد.

رونمایی از سرویس جدید اعتبار اقساطی اسنپ‌پی

به‌گفته باغومیان، درحال‌حاضر اعتبار اقساطی اسنپ‌پی روی ۲۷ سایت فروشگاهی در زمینه‌های مختلف قابل‌استفاده است. مد و پوشاک، آرایشی و بهداشتی، الکترونیک و… ازجمله سایت‌های فروشگاهی است که اسنپ‌پی در آن‌ها سرویس BNPL را ارائه می‌کند.

کاربران برای استفاده از اعتبار اقساطی کافی ا‌ست پس از انتخاب سبد خرید خود در فروشگاه مدنظر، در صفحه صورت‌حساب گزینه «پرداخت اقساطی اسنپ‌پی» را انتخاب و با پرداخت یک‌چهارم مبلغ، خرید خود را تکمیل و دریافت کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا