zoomit

آیفون SE 3 با طراحی مشابه آیفون XR و قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد

تاکنون شایعات و گزارش‌های متعدی درباره نسل بعدی گوشی اقتصادی اپل، یعنی آیفون SE 3 منتشر شده است. اکثر این گزارش‌ها از آن حکایت دارند که گوشی مذکور بر همان زبان طراحی نسل گذشته استوار خواهد بود و احتملا تغییرات طراحی زیادی را شاهد نخواهیم بود. بااین‌حال، گزارشی از وب‌سایت چینی MyDrivers نشان می‌دهد که غول دنیای فناوری ممکن است سیاست متفاوتی را در قبال نسل بعدی آیفون SE اتخاذ کند.

در این گزارش آمده است که طراحی آیفون SE جدید مبتنی بر آیفون XR خواهد بود؛ بدین معنی که دیگر شاهد حاشیه‌های قطور بالا و پایین نمایشگر نخواهیم بود. افزون‌براین، گفته می‌شود اسکنر تاچ آی‌دی با دکمه پاور ادغام خواهد شد و نمایشگر LCD نیز همچنان بدون تغییر باقی خواهد ماند. از قرار معلوم، قلب تپنده این گوشی را نیز تراشه قدرتمند A15 تشکل خواهد داد و همراه آن، مودم X60 کوالکام پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل (۵G) را فراهم خواهد کرد.

مای‌درایورز اذعان دارد که گزارش‌های اخیر مبنی بر تغییرات کم‌ آیفون SE به‌دور از حقیقت است. به‌طور کلی، شایعات پیرامون طراحی آیفون SE بعدی بسیار ضدونقیض بوده است. برای مثال، منابع معتبری مانند مینگ‌چی کو و راس یانگ در ابتدا می‌گفتند که این دستگاه مانند آیفون XR از صفحه‌نمایش ۶/۱ اینچی استفاده می‌کند؛ اما ظاهرا از تاچ آی‌دی برای تشخیق هویت کاربران بهره خواهد گرفت. دیری نپایید که کو و یانگ در گزارشی دیگر گفتند که نسل سوم آیفون SE در عوض همان طراحی مدل فعلی با دکمه هوم را حفظ خواهد کرد.

برخی از سردرگمی‌ها از آنجا نشأت می‌گیرد که گفته می‌شود مدل ۶/۱ اینچی در حقیقت می‌تواند نسل چهارم آیفون SE باشد. یانگ نیز انتظار دارد که نسل چهارم آیفون SE در سال ۲۰۲۳ با نمایشگر ۶‌‌/۱ اینچی و دوربین جلویی حفره‌دار عرضه شود. باین‌حال، مای‌درایوز خاطرنشان می‌کند که نسل سوم آیفون SE در بهار ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد و با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و همان قیمت پایه ۳۹۹ دلاری مدل فعلی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، تاچ آی‌دی جدید با دکمه پاور ادغام خواهد شد؛ بنابراین، این احتمال وجود دارد که ناچ کاملا از طراحی جدید حذف شود و جای خود را به ‌حفره بدهد. وب‌سایت یادشده سابقه متوسطی در ارائه جزئیات محصولات اپل دارد و پیشنهاد می‌شود که تا ارائه اطلاعت بیشتر از منابع موثق، این خبر را به دید شایعه در نظر بگیرید.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا