zoomit

آپدیت جدید MIUI، قابلیت جدیدی برای دوربین سلفی به‌همراه دارد

نسخه‌های بتای هفتگی MIUI معرف امکانات جدید، بهبود‌ها و رفع اشکالات این رابط کاربری هستند. به گزارش گیزموچاینا، شیائومی با عرضه آپدیت جدیدی با شماره ساخت ۲۱.۱۰.۲۸، قابلیت سودمندی به نام «دستیار دوربین جلو» را به این رابط کاربری اضافه کرده است.

براساس گزارش یک کانال تلگرامی به نام MIUIes که به کشف موارد جدید در رابط کاربری شیائومی می‌پردازد، ویژگی دستیار دوربین جلو یا Front Camera Assistant در صورت فعال شدن، روشنایی صفحه‌نمایش گوشی را هنگام تماس‌های ویدئویی در محیط‌های کم‌نور افزایش می‌دهد. در همین منو، گزینه‌ی دیگری به نام Beautify for video calls به چشم می‌خورد که فیلتر‌های آرایش صورت را هنگام تماس‌های ویدئویی اعمال می‌کند.

دستیار دوربین سلفی در رابط کاربری MIUI

این ویژگی درحال‌حاضر تنها در اپلیکیشن وی‌چت دردسترس است؛ هرچند که شیائومی می‌توانست نام بهتری برای این ویژگی انتخاب کند چراکه غیر از افزایش روشنایی صفحه‌نمایش و چند فیلتر آرایشی، فعلا کارکرد اضافه‌تری ارائه نمی‌کند.

از آن‌جایی که شیائومی چندسالی است که عرضه‌ی نسخه‌های بتای هفتگی را برای رام‌های گلوبال (جهانی) متوقف کرده است، کاربران جهانی برای تجربه این ویژگی و سایر ویژگی‌های جدیدتر، به ناچار باید قفل بوت‌لودر دستگاه خود را بازنموده و سپس بتای هفتگی رام چین را نصب نمایند.

درحال‌حاضر مشخص نیست که این ویژگی چه‌زمانی پای خود را به نسخه‌های پایدار MIUI باز خواهد کرد و حتی اگر باز شود معلوم نیست که آیا شیائومی برنامه‌ای برای همکاری با سایر اپلیکیشن‌های تماس تصویری خواهد داشت و در نهایت راه آن به نسخه‌های گلوبال نیز باز خواهد شد یا خیر.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا