zoomit

آنر X40 5G با نمایشگر AMOLED خمیده ۱۲۰ هرتزی و تراشه Snapdragon 695 معرفی شد

آنر X40 5G با نمایشگر AMOLED خمیده ۱۲۰ هرتزی و تراشه Snapdragon 695 معرفی شد

جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی آنر رسماً معرفی شد. این دستگاه X40 5G نام دارد و ابعاد آن معادل ۱۶۱٫۶ در ۷۳٫۹ در ۷٫۹ میلی‌متر بوده و ۱۷۲ گرم وزن دارد. این محصول در چهار رنگ دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. میان‌رده‌ی جدید آنر به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی خمیده‌ی AMOLED مجهز شده است. نسبت تصویر این صفحه‌نمایش ۲۰:۹ بوده و وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. نمایشگر این دستگاه همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، ۱٫۰۷ میلیارد رنگ و ۱۰ لمس هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. آنر از دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده کرده و دوربین پشتی آن نیز شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی دیجیتال هشت برابری و دوربین‌ ۲ مگاپیکسلی است. گشودگی دیافراگم لنز دوربین‌های پشتی این محصول نیز به‌ترتیب f/1.8 و f/2.4 است.

آنر X40 5G

علاوه‌براین، آنر یک باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌ آمپرساعت در X40 5G تعبیه کرده است. این گوشی از تراشه‌ی Snapdragon 695 و گرافیک Adreno 619 بهره می‌برد. این سیستم-روی-چیپ شامل دو هسته‌ی Cortex A78 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی Cortex A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز است. این میان‌رده‌ از فناوری شارژ سریع سیمی تا ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند اما فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم است. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری اختصاصی Magic UI 6.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ عرضه می‌شود. یکی از مزیت‌های نرم‌افزاری بسیار جذاب این دستگاه، امکان استفاده از رم مجازی تا ۷ گیگابایت است. البته باید اشاره کنیم که آنر در تبلیغات خود این دستگاه‌ها را با پشتیبانی از حداکثر ۱۹ گیگابایت رم (شامل رم فیزیکی و مجازی) تبلیغ می‌کند.

آنر X40 5G همان‌طور که از نام آن پیدا است، از شبکه‌های ۵G پشتیبانی می‌کند. سایر قابلیت‌های ارتباطی این محصول شامل وای‌فای، بلوتوث ۵٫۱ و درگاه USB C است. این محصول همچنین از حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر بهره می‌برد و علاوه‌براین کاربران می‌توانند از سیستم تشخیص‌چهره‌ی دوبعدی آن برای احرازهویت بهره ببرند.

براساس اطلاعات درج‌شده در وب‌سایت Hihonor، مدل ۱۲۸ گیگابایتی آنر X40 5G با رم ۶ گیگابایت در چین با قیمت ۱۴۹۹ یوان (معادل ۲۱۴ دلار آمریکا) به‌فروش می‌رسد. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه با رم ۸ گیگابایت با قیمت ۲۴۳ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با رم ۸ گیگابایت با قیمت ۲۸۶ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. درنهایت مدل ۲۵۶ گیگابایتی این میان‌رده‌ی جدید با رم ۱۲ گیگابایت با برچسب قیمت ۳۲۹ دلار عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی درمورد عرضه‌ی جهانی این گوشی دردسترس نیست، اما گفته می‌شود این محصول فقط در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی متفاوت در سایر کشورهای جهان به‌فروش خواهد رسید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا