zoomit

آنر ۸۰ و آنر ۸۰ پرو مجهز به دوربین عقب ۱۶۰ مگاپیکسلی برای ولاگرها معرفی شدند

آنر ۸۰ و آنر ۸۰ پرو مجهز به دوربین عقب ۱۶۰ مگاپیکسلی برای ولاگرها معرفی شدند

آنر در جدیدترین رویدادش از گوشی هوشمند تاشدنی پرچم‌دار خود، Magic Vs و جدیدترین سری گوشی های بالارده‌ی سری آنر ۸۰ پرده‌برداری کرد که در این گزارش نگاهی به مدل‌های آنر ۸۰ و آنر ۸۰ پرو می‌اندازیم.

آنر ۸۰ پرو

آنر ۸۰ پرو مدل پیشرفته‌ترین این سری محسوب می‌شود. تولیدکننده چینی این گوشی را به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام مجهز کرده است. نکته‌ی جالب اینکه، تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 مدلی با فرکانس پایین است که در گوشی های پرچم‌دار دیگر استفاده می‌شود.

مشخصات آنر ۸۰ پرو

آنر ۸۰ پرو صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۱.۵K و نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ هرتز دارد. وزن آن حدود ۱۸۸ گرم و ضخامت آن تنها ۷٫۸ میلی‌متر است.

انرژی پرچم‌دار آنر توسط باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی تأمین می‌شود. افزون‌براین، در بخش نرم‌افزار به‌صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید ۱۲ و MagicOS 7.0 بهره می‌برد.

آنر ۸۰ اس ای در پنل جلو از دوربین دوگانه شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسل تشکیل شده است. از سوی دیگر، در پنل پشت از دوربین اصلی بزرگ ۱۶۰ مگاپیکسل میزبانی می‌کند که که دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربیم عمق‌سنج ۲ مگاپیکسل همراه شده است. نکته‌ی جالب اینکه، در قسمت پشتی ماژول دوربین منحصربه‌فرد به شکل «۸» وجود دارد، درحالی‌که قسمت جلویی دارای صفحه‌نمایش AMOLED خمیده ۶٫۷۸ اینچی است.

آنر ۸۰

آنر ۸۰ به‌عنوان مدل پایه این سری نیز دارای برخی مشخصات توانمند است؛ اما از تراشه‌ی پرچم‌دار مانند مدل پرو برخوردار نیست و به تراشه‌ی Snapdragon 782G کوالکام مجهز شده است. در قسمت جلویی صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی منحنی OLED با نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ هرتز وجود دارد.

مشخصات آنر ۸۰ معمولی

مانند مدل پرو، آنر ۸۰ معمولی از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد که می‌تواند در مدت زمان ۱۵ دقیقه شارژ گوشی را از ۳ درصد به ۵۰ درصد برساند.

آنر ۸۰ در پنل جلو دارای دوربین ۳۲ مگاپیکسلی درون حفره است. از طرفی دیگر، در پنل پشتی از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل میزبانی می‌کند. ماژول دوربین پشتی این مدل همچنین به شکل «۸» است. آنر ۸۰ به‌صورت پیش‌فرض توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و MagicOS 7.0 اجرا می‌شود.

قیمت و دسترسی

آنر ۸۰ در چندین رنگ مختلف، یعنی مشکی، سبز یشمی، آبی و صورتی دردسترس است. درهمین حال، مدل ۸۰ پرو نیز رنگ‌های مشابه دارد. هر دو مدل در سه پیکربندی و قیمت متفاوت ارائه می‌شوند که به شرح زیر است:

آنر ۸۰

  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافاظه ذخیره‌سازی: ۳۷۷ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافاظه ذخیره‌سازی: ۴۱۹ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافاظه ذخیره‌سازی : ۴۶۰ دلار

آنر ۸۰ پرو

۸ گیگابایت رم+ ۲۵۶ گیگابایت حافاظه ذخیره‌سازی: ۴۸۹ دلار

۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافاظه ذخیره‌سازی: ۵۳۰ دلار

۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافاظه ذخیره‌سازی: ۵۷۲ دلار

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا