zoomit

آموزش مخفی‌کردن برنامه‌ها در گوشی های سامسونگ

آموزش مخفی‌کردن برنامه‌ها در گوشی های سامسونگ

پنهان‌کردن برنامه‌ها در تلفن‌همراه برای همه‌ی افراد یک دلیل بیشتر ندارد و آن‌ هم پیشگیری از دسترسی اطرافیان به برنامه‌ها و داده‌های شخصی است. خوشبختانه اکثر گوشی‌های هوشمند چنین قابلیتی را ارائه می‌دهند و به اپلیکیشن‌های جانبی نیازی نخواهید داشت.

اگر از کاربران آیفون هستید و هنوز روش مخفی‌کردن برنامه‌ها را نمی‌دانید، توصیه می‌کنیم به مقاله‌ی آموزش مخفی کردن برنامه ها از منوی آیفون نگاهی بیندازید. در مقاله‌ی حاضر، به روش‌هایی اشاره خواهیم کرد که به‌واسطه‌ی آن‌ها می‌توانید برنامه‌ها و اطلاعات مهم گوشی سامسونگ خود را از دید چشمان کنجکاو دیگران پنهان نگه دارید.

مخفی‌کردن برنامه‌ها در سامسونگ

سامسونگ دو راه مختلف برای مخفی‌کردن برنامه‌ها در‌اختیارتان قرار می‌دهد:‌ یکی از‌طریق منوِ اصلی برنامه‌ها و دیگری پوشه‌ی امن که در مقاله‌ی تنظیمات مخفی گوشی سامسونگ نیز به آن اشاره کردیم. درادامه، هر دو روش را به‌طور کامل بررسی خواهیم کرد.

مخفی‌کردن برنامه‌های گوشی سامسونگ در منوِ اصلی

سامسونگ از ویژگی داخلی پنهانی برای مخفی نگه‌داشتن برنامه‌ها از صفحه‌ی اصلی و کشوی برنامه‌ها بهره می‌برد. برای انجام این کار، مراحل زیر را پیش ببرید:

  • بخشی از فضای خالی صفحه‌ی هوم را لمس کنید و نگه‌ دارید.
  • روی نماد چرخ‌دنده (تنظیمات) ضربه بزنید.
  • به پایین اسکرول و گزینه‌ی Hide apps on Home and Apps screen را انتخاب کنید.
  • اکنون برنامه‌های مدنظرتان را تیک بزنید و سپس Done را لمس کنید (برنامه‌های انتخاب‌شده در نوار بالا نمایش داده می‌شوند).
حتما بخوانید :

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا