zoomit

گوگل با انتشار ویدئوی تبلیغاتی، کاربران ال‌ جی را به انتخاب پیکسل ۶ ترغیب می‌کند

به‌گزارش گیزموچاینا، گوگل به‌تازگی ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را برای سری گوشی‌های هوشمند پیکسل ۶ خود منتشر کرده است و ۱۱۳ دلیل را عنوان کرده که «چرا باید پیکسل ۶ را انتخاب کنید». گوگل به‌طور غیرمنتظره‌ای تصمیم گرفته است به شرکتی که دیگر در بازار گوشی رقابت نمی‌کند، کنایه بزند.

این غول موتور جست‌وجو، ویدئوی جدیدی را در یوتیوب به‌اشتراک گذاشته است و در آن از طرفداران ال‌جی دعوت می‌کند که به سری پیکسل گوگل بپیوندند. برای افرادی که نمی‌دانند، ال‌جی در اوایل سال ۲۰۲۱، از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شد و اکنون به‌نظر می‌رسد که گوگل به‌دنبال یافتن مشتریان قطعی در میان مخاطبان برند کره جنوبی است. درحالی‌که این شرکت به‌صراحت نام ال‌جی را در ویدئوی تبلیغاتی پیکسل ۶ اعلام نکرده؛ اما به برندی اشاره می‌کند که تولید گوشی‌های هوشمندش را متوقف کرده است. در ویدئوی تبلیغاتی نزدیک به ۹ دقیقه‌ای، گوگل اعلام کرده «سازنده‌ی گوشی قدیمی شما، تولید گوشی را متوقف کرده است» که همین موضوع می‌تواند دلیلی برای تغییر به گوشی‌های هوشمند پیکسل باشد.

این ویدئو به‌خودی خود محتوای زیادی با ارائه‌ی ۱۱۳ دلیل ارائه نمی‌دهد که قطعا ما را به سمت سری پیکسل سوق دهد؛ بنابراین می‌توان گفت که این موارد بیشتر برای اهداف سرگرمی هستند. به‌طرز خنده‌داری، گوگل حتی در این ویدئو اضافه می‌کند که برند‌های خاصی به‌جای «سازماندهی اینترنت و نقشه‌‌برداری جهان» بیشتر به‌خاطر ماشین‌لباسشویی‌شان شناخته می‌شوند. به‌عبارت دیگر، گوگل حتی احتمالا با تغییر عقیده‌‌ای به سامسونگ الکترونیکس کره جنوبی نیز کنایه زده است.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره‌ی سری پیکسل ۶ گوگل و انتشار این ویدئو چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا