zoomit

گوشی Nova 10 SE هواوی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۶۵ وات رونمایی شد

گوشی Nova 10 SE هواوی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۶۵ وات رونمایی شد

به گزارش گیزموچاینا، هواوی روز گذشته جدیدترین مدل از گوشی‌های سری نوا ۱۰ را رونمایی کرد. Huawei Nova 10 SE پس از نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو و نوا ۱۰ زد، چهارمین گوشی این سری محسوب می‌شود. دو گوشی Nova 10 و Nova 10 Pro در اواسط تیر و مدل Nova 10z در اواسط شهریور رونمایی شدند.

گوشی هواوی نوا ۱۰ اس ای مجهز به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچ OLED با وضوح فول HD پلاس است. نمایشگر تخت این گوشی از نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در بالای نمایشگر شاهد استفاده از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم که درون حفره‌ای دایره‌ای تعبیه شده است.

گوشی Nova 10 SE هواوی در پنل پشتی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی (برای تصویربرداری از فاصله‌ی نزدیک) میزبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به رابط کاربری Magic UI بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ است. مطابق انتظار، نوا ۱۰ اس ای به‌دلیل تحریم‌های ایالات متحده از اپلیکیشن‌ها و خدمات موبایلی گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

  • سری هواوی Nova 10 با تراشه Snapdragon 778 4G و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسل معرفی شدند
  • هواوی نوا ۱۰z با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی شد

فعلاً به مدل دقیق پردازنده‌ی گوشی نوا ۱۰ اس ای اشاره نشده است، بنابراین فعلاً از پشتیبانی شبکه‌ ۵G اطلاعاتی دردسترس نیست. Nova 10 SE به هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سریع ۶۵ واتی اشاره کرد.

هواوی صرفاً یک رندر از نوا ۱۰ اس ای منتشر کرده است که در تصویر اصلی این مقاله دیده می‌شود. این رندر گوشی را در رنگ نقره‌ای نشان می‌دهد. شایعه‌ها می‌گویند نوا ۱۰ اس ای در رنگ مشکی نیز دردسترس خواهد بود.

هواوی نوا ۱۰ اس ای به درگاه USB-C مجهز شده است و از وای‌فای و بلوتوث و GPS نیز پشتیبانی می‌کند. ضخامت گوشی ۷٫۳۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۴ گرم خواهد بود. هواوی فعلاً قیمت و تاریخ عرضه‌ی Nova 10 SE را اعلام نکرده و تنها به ذکر عبارت «به‌زودی» بسنده کرده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا