zoomit

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

برند ردمی در تاریخ ۲۸ اکنبر (۶ آبان ۱۴۰۰) از گوشی‌های سری نوت ۱۱ خود در چین رونمایی خواهد کرد. مثل همیشه، این شرکت قبل از مراسم معرفی رسمی گوشی‌های جدید خود، تبلیغاتی در مورد ویژگی‌های کلیدی این محصولات منتشر می‌کند. بر اساس جدیدترین اطلاعات به‌دست‌آمده از این شرکت، گوشی‌های سری نوت ۱۱ از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهند کرد.

به‌گزارش گیزموچاینا، در پوستر تبلیغاتی جدید ردمی، به این مورد اشاره شده است که گوشی‌های سری نوت ۱۱ این برند از شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند. تا این لحظه‌، این سریع‌ترین فناوری شارژ شیائومی محسوب می‌شود. این شرکت معمولا فناوری یاد شده را در دستگاه‌های پرچم‌دار خود ارائه می‌دهد. گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ احتمالا در سه مدل نوت ۱۱، نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پرو پلاس روانه‌ی بازار خواهند شد. این احتمال هم وجود دارد که فقط مدل پرو پلاس این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره ببرد.

بر اساس شایعات، مشخصات ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس و نوت ۱۱ پرو تقریبا یکسام است. انتظار می‌رود مدل پرو این محصول با تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ و پشتیبانی از شارژ ۶۷ وات معرفی شود. این درحالی است که مدل پرو پلاس گوشی یاد شده از تراشه‌ی به‌روزتر و فناوری شارژ سریع‌تر بهره خواهد برد.

مشخصات ردمی نوت ۱۱

مشخصات ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس بر اساس شایعات

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد بهره خواهد برد. این محصول احتمالا به تراشه‌ی دامینسیتی ۱۲۰۰ مجهز خواهد بود و حافظه‌ی رم آن نیز از نوع LPDDR4x در نظر گرفته شده است. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول هم UFS 3.1 است و از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. دوربین سلفی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و در بخش پشتی آن نیز شاهد یک سیستم دوربین سه‌لنزی خواهیم بود. دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و در کنار آن یک لنز هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک لنز دو مگاپیکسلی تشخیص عمق تعبیه شده است. این دستگاه از بلندگوهای دوگانه‌ی استریو بهره خواهد برد و گفته شده از فناوری مادون‌قرمز و NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این گوشی هوشمند در سه مدل روانه‌ی بازار خواهد شد؛ مدل اول از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. مدل دوم این محصول به هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد و در نهایت شاهد عرضه‌ی یک مدل با رم هشت گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت خواهیم بود. این محصول در رنگ مشکی، بنفش و رنگ دیگری موسوم به Dream Galaxy (کهکشانی رؤیایی) در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا