zoomit

گلکسی S21 FE احتمالا در نمایشگاه CES 2022 رونمایی خواهد شد

اگر سامسونگ از برنامه‌ی سالانه‌ی عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند فن ادیشن پیروی می‌کرد؛ تاکنون گلکسی S21 FE رسما معرفی شده بود. اما همان‌طور که می‌دانیم، گلکسی S21 FE فرصت خود را برای رونمایی در رویداد گلکسی آنپکد و آنپکد ۲ از دست داد و شایعات اخیر معرفی آن در ژانویه ۲۰۲۲ نشان می‌دهد.

به‌گزارش سم‌موبایل، سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 FE را در ماه اول سال ۲۰۲۲ معرفی کند که از این جهت دقیقا با گزارش‌های قبل در ماه اکتبر (مهر ۱۴۰۰) مطابقت دارد. براساس ادعای شایعه‌ی دیگری، این گوشی در ۱۱ ژانویه معرفی نخواهد شد و شنیده شده که رونمایی به چند‌روز زودتر موکول شده است.

گلکسی S21 FE ماه ژانویه ۲۰۲۲ به نمایشگاه CES ۲۰۲۲ می‌آید

سامسونگ گلکسی S21 FE

گفته شده که سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 FE را در CES ۲۰۲۲ رونمایی کند. CES‌ آینده در تاریخ ۵ تا ۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۵ تا ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰) مثل همیشه در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.

در صورت صحت این گزارش می‌توان گفت سامسونگ پس از سال‌ها دوباره گوشی‌هوشمند جدیدی را در نمایشگاه CES معرفی خواهد کرد. این رویداد معمولا برای لوازم الکترونیکی مصرفی و گوشی‌هایی که همیشه به تولید انبوه نرسیده‌اند، اختصاص دارد.

بااین‌تفاسیر، گلکسی S21 FE احتمالا رقیب قدرتمندی در CES نخواهد داشت و حتی اگر غول کره‌ای رویداد بزرگی برای این گوشی برگزار نکند، گلکسی S21 FE جدید همچنان در لاس‌وگاس مورد توجه قرار خواهد کرد.

در نهایت به‌یاد داشته باشید که احتمال تغییر این شایعات وجود دارد و هنوز برنامه‌‌ی دقیق سامسونگ مشخص نیست. از طرفی دیگر کمبود جهانی نیمه‌هادی نیز احتمال دارد مشکلاتی برای سامسونگ ایجاد کند؛ اما درحال‌حاضر می‌توان گفت که رونمایی گلکسی S21 FE‌ در CES ۲۰۲۲‌ تقریبا تأیید شده است.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا