zoomit

گلکسی A14 5G و M14 5G با تراشه اگزینوس مشابه، در گیک‌بنچ رؤیت شدند

گلکسی A14 5G و M14 5G با تراشه اگزینوس مشابه، در گیک‌بنچ رؤیت شدند

سامسونگ احتمالاً گلکسی A14 را به‌عنوان یکی از دستگاه‌های اقتصادی جدید خود برای سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی به‌عنوان نسخه‌ی پلاستیکی گلکسی S23 عرضه خواهد شد. بااین‌حال، اگرچه تقریباً تأیید شده است که پرچم‌داران آینده‌ی غول فناوری کره‌ی جنوبی، دیگر با تراشه‌های اگزینوس عرضه نخواهند شد اما این سیستم-روی-چیپ‌ها همچنان در سری گلکسی A مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

طبق اعلام Notebookcheck، گلکسی A14 در دو نسخه‌ی ۴G و ۵G عرضه خواهد شد و اکنون مدل ۵G آن در گیک‌بنچ با شناسه‌ مدل SM-A146B رؤیت شده است. البته درکنار این دستگاه، گوشی دیگری از سامسونگ با شناسه مدل M146B به‌چشم می‌خورد. همان‌طور که از نام مدل این دو محصول پیدا است، گوشی اول احتمالاً نشان‌دهنده‌ی A14 5G و دومی نشان‌دهنده‌ی M14 5G است. این دو دستگاه از رم ۴ گیگابایتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و تراشه‌ی هشت هسته‌ای ناشناخته‌ای با شناسه‌ی S5E8535 بهره خواهند برد که فرکانس آن حداکثر به ۲٫۴ گیگاهرتز می‌رسد.

گیک بنچ A14 5G و M14 5G

مقاله‌ی مرتبط:

  • گلکسی A14 5G با تراشه اگزینوس در گیک‌بنچ رؤیت شد

تصور می‌شود مشخصات فاش‌شده از تراشه‌ی گلکسی A14 5G و M14 5G مربوط به اگزینوس ۱۳۳۰ است؛ سیستم-روی-چیپی که اخیراً گواهی بلوتوث ۵٫۳ را نیز دریافت کرده است. بنابراین درصورت واقعی بودن این اطلاعات، گوشی‌های اقتصادی جدید سامسونگ از دوربین پشتی سه‌گانه، نرم‌افزار به‌روز و قابلیت‌های ارتباطی بی‌سیم ارتقایافته بهره خواهند برد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا