zoomit

گلکسی A14 5G احتمالا با دو نوع تراشه به‌زودی رونمایی می‌شود

گلکسی A14 5G احتمالا با دو نوع تراشه به‌زودی رونمایی می‌شود

تاکنون گزارش‌های مختلفی درباره‌ی گلکسی A14 5G ارائه شده است؛ اما هیچ خبری رسمی از سوی خود سامسونگ درباره‌ی آن وجود ندارد. باوجوداین، می‌توان پیش‌بینی کرد که شرکت کره‌ای گلکسی A14 5G را به‌زودی رونمایی خواهد کرد؛ چراکه صفحه‌ی پشتیبانی این گوشی هوشمند در وب‌سایت رسمی هند منتشر شده است.

صفحه‌ی پشتیبانی گلکسی A14 5G در وب‌سایت سامسونگ هیچ مشخصاتی را شامل نمی‌شود؛ اما کد SM-A146B/DS تأیید می‌کند که این گوشی هوشمند از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد.

صفحه پشتیبانی گلکسی A14 5G

براساس شایعات، سامسونگ گلکسی A14 5G را به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی LCD با وضوح +FullHD، دوربین سه‌گانه در پشت متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو برای ثبت تصاویر سلفی و تماس های ویدئویی مجهز می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • رندر مطبوعاتی گلکسی A14 5G قبل‌از رونمایی رسمی فاش شد

گفته می‌شود این گوشی هوشمند دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود که ازطریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. افزون‌براین، توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود و ۴ گیگابایت رم داخلی خواهد داشت. از سوی دیگر، پیش‌بینی می‌شود گلکسی A14 5G از زمانی که در بنچمارک گیک‌بنچ با تراشه‌های مختلف فهرست شد، دو نسخه داشته باشد.

بااین‌تفاسیر، قدرت سخت‌افزاری گلکسی A14 5G با نام مدل SM-A146B توسط تراشه‌ی Exynos 1330 و نام مدل SM-A146P توسط تراشه‌ی Dimensity 700 تأمین می‌شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا